شهر کرمان در جمع 12 شهر دوستدار کودک

به گزارش استدیو مرینا، شهردار کرمان گفت: از 112 شهر متقاضی اجرای طرح دوستدار کودک، 12 شهر به عنوان پایلوت انتخاب شده اند که شهر کرمان یکی از آن ها است.

شهر کرمان در جمع 12 شهر دوستدار کودک

به گزارش خبرنگار ، سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان در ملاقات با مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: از 112 شهر متقاضی اجرای طرح دوستدار کودک، 12 شهر به عنوان پایلوت این طرح، انتخاب شده اند که شهر کرمان یکی از آن ها است.

او با بیان اینکه همه بچه ها فرزند ما هستند، اضافه کرد: تعامل و همکاری آموزش و پرورش، نقش موثری در اجرای طرح دوستدار کودک دارد.

احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این در ملاقات از تعامل و همکاری خوب حوزه شهرداری کرمان با آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: خانواده، دوستان، محله و مدرسه چهار محور ارتباطی مهم و اساسی برای بچه ها هستند.

او اضافه کرد: شهر کرمان به عنوان شهر دوستدار کودک و مدارس استان به عنوان مدارس دوستدار کودک، انتخاب شده اند.

اسکندری نسب با اشاره به اجرای طرح شهردار مدرسه در مدارس استان، گفت: تجربه مدیریت شهری به همت دانش آموزان از مهم ترین اهداف این طرح است.

او اعلام کرد: برنامه سواد شهروندی نیز در مدارس استان با آموزش مدیریت شهری، آتش نشانی، پسماند و حقوق شهروندی اجرا می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به اهمیت توجه به دوره کودکی اشاره نمود و گفت: سرمایه گذاری و فرهنگ سازی در دوره کودکی، لازمه تربیت افرادی مطالبه گر، پرسش گر، خلاق و پویا است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1121

به "شهر کرمان در جمع 12 شهر دوستدار کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر کرمان در جمع 12 شهر دوستدار کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید