فرار ده ها کروکودیل از یک مزرعه در چین

به گزارش استدیو مرینا، رسانه های داخلی چین می گویند: سیل در یکی از شهرهای جنوبی این کشور بیش از 70 کروکودیل را از یک مزرعه پرورش این حیوانات فراری داده است.

فرار ده ها کروکودیل از یک مزرعه در چین

مقامات شهر ماومینگ در استان جنوبی گوانگ دونگِ چین عملیاتی را برای بازگرداندن این حیوانات شروع نموده اند که پس از سیل شدید و بالا آمدن آب در محل نگهداری از آنها در یک مزرعه تجاری فرار نموده بودند.

مقامات بعلاوه به بعضی از ساکنان منطقه هشدار دادند که در خانه بمانند.

سیل اخیر باعث سرریز شدن یک دریاچه محلی شد و به این حیوانات اجازه فرار داد.

پایگاه خبری های بائو در شاندونگ گزارش داده است که دست کم 69 کروکودیل بالغ و شش کروکودیل جوان در یک نقطه در نزدیکی روستای پنگ چون در حال پرسه زدن، دیده شده اند.

این گزارش حاکیست، یک گروه عملیاتی برای جمع آوری و بازگرداندن کروکودیل های فراری به مزرعه با استفاده از تجهیزات تشخیص سونار در منطقه، مستقر و مشغول به کار شده اند با این حال عمق زیاد سیلاب، چالش بزرگی را در اجرای سریع عملیات ایجاد نموده و مقامات را بر آن داشت تا از ساکنان درخواست نمایند که تا سرانجام عملیات و برطرف کامل خطر، خانه های خود را ترک ننمایند.

بعضی از تصاویر و فیلم های منتشر شده از منطقه نشان می دهد که تعدادی از این کروکودیل به دام افتاده و به خشکی بازگردانده شده اند.

در چین، کروکودیل ها به خاطر پوست شان ارزشمند هستند و اعتقاد مردم محلی بر این است که گوشت این حیوانات نیز در طب سنتی چینی ارزش دارویی دارد. بعلاوه استان گوانگدونگ به علت آب و هوای نسبتا گرم تر، مکانی مطلوب برای مزارع پرورش کروکودیل است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2247

به "فرار ده ها کروکودیل از یک مزرعه در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار ده ها کروکودیل از یک مزرعه در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید