فراموش کردن قهرمانی آسیا سخت است، لیگ را با قدرت ادامه می دهیم

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش پرسپولیس تهران برابر نساجی مازندران اضافه نمود: هرچند اکنون لیگ قهرمانان به انتها رسیده ونتوانستیم با پرسپولیس قهرمان شویم اما هنوز حسرت آن بازی را می خورم و فراموش کردن آن بازی برای من سخت است.

فراموش کردن قهرمانی آسیا سخت است، لیگ را با قدرت ادامه می دهیم

وی ادامه داد، در هر صورت ما نتوانستیم دراین دوره قهرمان شویم و شرمسار طرفداران شدیم.

اتفاق های زیادی برای قهرمان نشدن پرسپولیس افتاد

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت، که هرچند پس ازلیگ قهرمان آسیا سعی کردیم که با بازیکنان مثبت صحبت کنم و تمرینات بانشاطی داشته باشیم، اما واقعاً برای بازیکنان ومجموعه تیم نیز فراموش کردن فینال لیگ قهرمانان که می توانستیم قهرمان شویم هم خیلی سخت بود.

گل محمدی، متأسفانه اتفاق های زیادی برای پرسپولیس درآستانه فینال لیگ قهرمان آسیا افتاد ومتاسفانه اینکه تصمیم های زیادی نیز برعلیه تیم ما در آستانه این رویداد مهم ملی گرفته شد تا درنهایت این اتفاق تلخ که نرسیدن به جام قهرمانی تیم ایرانی از مسابقات آسیایی بود، رقم خورد.

وی شرح داد، که از جدایی بازیکنان پرسپولیس تا لغو یک باره بازی های لیگ برای پرسپولیس که هر دو عامل تاثیرمستقیم خودش را روی کیفیت کارما درفینال گذاشت.

تمرینات متناسب با بازی نساجی داشتیم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در ادامه این نشست خبری به بازی عصرآدینه تیمش برابر تیم نساجی مازندران اشاره نمود وگفت، تمرینات خوبی را در روزهای گذشته داشتیم وسعی کردیم تمریناتی که برای بازی با نساجی لازم بود را دربرنامه داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد، با تیم خوبی بازی داریم، نساجی لیگ سال جاری را خوب آغاز نموده، اما متأسفانه درچند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفت.

وی افزود: خوشحالم که دوباره درجمع مردم قائمشهرکه همواره خاطرات خوبی داشتم، قرار می گیرم، درقائمشهر حس خوبی به من می دهد و همواره مردم این شهر با احترام ازمن یاد می کردند ومن نیز این حس را به مردم این شهر دارم.

تأثیر زیاد کیفیت بد چمن استادیوم بر بازی دو تیم

سرمربی مازندرانی تیم پرسپولیس تهران، همانند دیگر مربیان لیگ رجحان درآستانه بازی تیمش برابر نساجی مازندران بر روی چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر، از کیفیت بد این زمین ابراز نگرانی وتاسف کرد وادامه داد، متأسفانه کیفیت زمین واستادیوم قائمشهر به گونه ای نیست که هر دو تیم بتوانند از نظرفنی توانایی های خودشان را به نمایش بگذارند.

گل محمدی ادامه داد، من فکر می کنم درچنین وضعیتی بر روی اتفاق ها دو تیم بتوانند نتیجه را تغییر دهند، هرچند بازی دراین زمین برای هر دو تیم سخت هست.

لیگ برتر را پرقدرت آغاز می کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران درادامه با بیان اینکه برای بازی با نساجی انگیزه های خوبی دارم وتلاش خواهیم کرد تا لیگ را پرقدرت آغاز کنیم، اظهارکرد، سال جاری درلیگ آغاز بدی نداشتیم و امیدواریم که فردا نیز با دریافت 3 امتیاز از نساجی، ادامه خوبی درلیگ داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد؛ هرچند می دانم که بازی سختی درپیش داریم و بازیکنان ما نیز پس از لیگ قهرمانان آسیا تحت فشار هستند.

وی افزود: باید این فشارها از تیم وبازیکنان برداشته گردد، وخوب مدیریت کنیم با فراموش کردن همه اتفاق هایی که قبل وبعد لیگ قهرمانان آسیا دراین فصل برای پرسپولیس رقم خورد، خیلی زود فراموش و آغاز خوبی برای ادامه لیگ برتر از بازی نساجی مازندران داشته باشیم.

متأسفم برای کسانی که از رفتن بشار رسن حمایت کردند

سرمربی تیم پرسپولیس تهران درپاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص جدایی بشار رسن از تیمش و تبعاتی که این جدایی برای پرسپولیس درادامه لیگ خواهد داشت، گفت: بشار رسن بازیکن مهم وارزنده ای برای تیم ما بود و خیلی هم راحت از دستش دادیم.

گل محمدی گفت، هنوز جدایی این بازیکن ودرکش برای من خیلی سخت وغیرقابل هضم هست که چرا این بازیکن از دست دادیم و می توانستیم با مدیریت وتصمیم بهتر از سوی مدیران باشگاه حفظش کنیم.

وی ادامه داد، متأسفانه اتفاق هایی که بعد رفتن بشار ازپرسپولیس افتاد، حمایت بعضی افراد ازمجموعه باشگاه بود که ازاین جدایی حمایت کردند که واقعاً متاسف هستم برای آدم هایی که درباشگاه عظیم پرسپولیس کار می نمایند و چنین دیدگاه هایی دارند.

لغو بازی پرسپولیس با نساجی به هردو تیم لطمه زد

سرمربی تیم پرسپولیس تهران همچنین درپاسخ به پرسشی درخصوص برگزارنشدن بازی تیمش با نساجی پیش از حضور در ملاقاتفینال لیگ قهرمانان آسیا گفت، من واقعاً دوست داشتم درهمان زمان اعلام شده بازی دو تیم برگزار گردد، ودر مصاحبه های خودم نیز بارها این را اعلام نموده بودم، اما سخت گیری هایی که در کشور قطر بود وبا توجه به کمبود بازیکنی که تیم ما داشت و سفر پرواز به مازندران دراین شرایط و اتفاق های ناگوار ازجمله از دست دادن بازیکن برایم خیلی سخت می شد.

گل محمدی ادامه داد، درهرصورت ما درخواست داده بودیم که بازی رفت دو تیم درتهران برگزار گردد که هم به نفع پرسپولیس بود وهم نساجی، فکرمیکنم که حتی خود نساجی هم اگر درهمان مقطع رضایت به بازی می داد دربازی بعدی که با وقفه برابر تیم های لیگ برترانجام داده بود، مثل تیم ما به ضررش تمام نمی شد.

وی افزود، از سوی دیگر هنوز هم علت لغو بازی با تیم ذوب آهن را نمی دانم که واقعاً می شد با تصمیم های بهتری، با قراردریافت درشرایط مسابقه به تیم پرسپولیس با آمادگی بهتری پیش از رفتن به قطر یاری می شد.

ملاقات دو تیم پرسپولیس تهران ونساجی مازندران، معوقه از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 عصر آدینه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می گردد.

تا انتها هفته هفتم این رقابتها تیم پرسپولیس با انجام 4 مسابقه (به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا) وکسب8 امتیاز در رده یازدهم و نساجی مازندران هم با 6 بازی و کسب 7 امتیاز در رده چهاردهم جدول شانزده تیمی این رقابت ها قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1365

به "فراموش کردن قهرمانی آسیا سخت است، لیگ را با قدرت ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراموش کردن قهرمانی آسیا سخت است، لیگ را با قدرت ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید