قدردانی از قالیباف خردسال تنکابنی

به گزارش استدیو مرینا، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران از قالیباف خردسال تنکابنی با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

قدردانی از قالیباف خردسال تنکابنی

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، سیفالله فرزانه روز چهارشنبه 21 خردادماه در مراسمی از قالیباف خردسال تنکابنی که چندی پیش یک تابلو فرش به معاون فناوری رئیس جمهوری و دکتر مونسان اهدا نموده بود، قدردانی کرد.

او ضمن قدردانی از خانواده پارسا واعظی کودک هشت ساله تنکابنی کوچک ترین قالیباف استان گفت: 80 رشته صنایعدستی در مازندران فعال است که از این تعداد 15 رشته بومی و ویژه استان است.

او با بیان اینکه هنر لاک تراشی، سفال، نمدمالی و گلیم بافی به ویژه در غرب این استان دارای شاخص های ملی و بین المللی است، گفت: 65 نفر از هنرمندان مازندران دارای مهر اصالت صنایعدستی هستند و به زودی نیز کیوسک هایی برای فروش محصولات هنرمندان فراهم خواهد شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران با بیان اینکه ایجاد بازار فروش برای تولیدات هنرمندان مهمترین موضوعی است که باید روی آن کار گردد، توضیح داد: ایجاد بازارچه ها مهمترین برنامه ای است که برای تقویت این بخش در دستور کار معاونت صنایعدستی استان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1035

به "قدردانی از قالیباف خردسال تنکابنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی از قالیباف خردسال تنکابنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید