لیست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد فردا اعلام می گردد

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فهرست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فردا بر روی سایت این مرکز قرار می گیرد.

لیست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد فردا اعلام می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عدم چاپ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فهرست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فردا پنجشنبه روی سایت www.azmoon.org قرار می گیرد، لـذا داوطـلبان می توانند به صورت آنلاین لیست رشته محل ها را رؤیت و رشته های موردنظرشان را انتخاب کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: افرادی که در زمان ثبت نام آزمون سراسری علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی خود، گزینه زبان انگلیسی و هنر را به طور همزمان انتخاب و در آزمون شرکت نموده اند، می توانند هم اکنون هم از گروه آزمایشی خود و هم از گروه هنر و هم از زبان انگلیسی انتخاب و در سایت به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

رئیس مرکز آزمون گفت: برای انتخاب رشته در گروه های آزمایشی، در دست داشتن شناسه انتخاب رشته 7 رقمی که تحت عنوان کد دسترسی در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، الزامیست.

اقبالی در ادامه تأکید کرد: هر داوطلب رشته های با آزمون می تواند 20 رشته، محل را در هر گروه آزمایشی براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند. همچنین داوطلبان می توانند از مجموعه رشته محل های پاره وقت نیز با خرید کارت اعتباری مجزا ثبت نام کنند.

اقـبالـی در پـایـان گفـت: داوطـلـبان می تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایـت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 920

به "لیست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد فردا اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد فردا اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید