مافیا یعنی عادل؟

به گزارش استدیو مرینا، این که من مافیا بلد نیستم، قاعدتا باید به آن معنا باشد که طرف مقابلم مافیا بلد است. در دوگانه میثاقی و طرفداران عادل فردوسی پور هم لابد طرف مقابل، مجری نود یا به قول میثاقی استاد است. حالا انصافا عادل مافیا بلد است؟

مافیا یعنی عادل؟

به گزراش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران خاک برنامه فوتبال برتر کلا وایرالخیز است. این البته به خاطر کیفیت بالای برنامه یا مهارت ویژه محمدحسین میثاقی نیست، بلکه ریشه در چگونگی جانشینی فوتبال برتر با نود دارد. از زمانی که این برنامه بر خلاف میل اغلب مردم دقیقا در باکس دوشنبه شب ها جایگزین نود شد، حساسیت شدید در خصوص آن وجود داشته و هنوز هم این مسئله ادامه دارد. میثاقی هم گاهی صبوری می نماید و گاهی خواسته یا ناخواسته در این آتش می دمد. او در برنامه این هفته، راه دوم را برگزید و یک نطق یک دقیقه ای علیه منتقدانش انجام داد. مجری فوتبال برتر گفت برنامه اش همان جایی که باید باشد قرار گرفته است، به تخریب ها اهمیت نمی دهد و البته اهل مافیا هم نیست. در خصوص این فغان شبانه که البته بیشتر شبیه اعتراف به شکست بود، چند نکته به ذهن می رسد.

1- در چند ماه اخیر هر بار واحد افکارسنجی صداوسیما اقدام به معرفی پربیننده ترین برنامه های تلویزیون نموده، اثری از فوتبال برتر بین 10 برنامه برتر سازمان نبوده است. این که شوی میثاقی حتی پایین تر از برنامه هایی مثل دستپخت، طبیب یا مستند حیات وحش قرار می گیرد، اعتراف خود صداوسیماست؛ جایی که اگر ما به آمار و ارقامش شک داشته باشیم، لااقل میثاقی باید با ایمان کامل آن را بپذیرد! به یاد می آوریم که آخرین بار عادل فردوسی پور به خاطر تهیه نود جایزه بهترین برنامه تلویزیون را در جشنواره جام جم گرفت. پس برنامه تخصصی فوتبال ایران در شبکه سه، از آن نقطه رفیع به جایی خارج از 10 محصول برتر سیما سقوط نموده است. آیا این برای آقای میثاقی مطلوب است؟

2- میثاقی از مقبولیت برنامه اش و صندلی مطلوب و مناسبی که دارد سخن می گوید. با این اوصاف خوب است او به یک پرسش یک ساله جواب بدهد: این که چرا فوتبال برتر سؤال یا نظرسنجی پیامکی ندارد؟ مسابقه پیامکی بخش جدایی ناپذیر نود در همه سال های پخش این برنامه بود و هرگز دیده نشد که تعداد شرکت کنندگان در آن از یک میلیون نفر کمتر گردد. خب چرا این آیتم را در فوتبال برتر نداریم؟ آیا دلیلی جز هراس از نتیجه نهایی و مقایسه با نود دارد؟ برقراری سؤال نظرسنجی می تواند ادعای امروز شما را کمی سازی کند؛ به همین راحتی.

3- این که من مافیا بلد نیستم، قاعدتا باید به آن معنا باشد که طرف مقابلم مافیا بلد است. در دوگانه میثاقی و طرفداران عادل فردوسی پور هم لابد طرف مقابل، مجری نود یا به قول میثاقی استاد است. حالا انصافا عادل مافیا بلد است؟ یعنی حمایت هایی که از عادل می گردد، پشت پرده دارد؟ بعد از 20سال کار صادقانه و یک عزل بدون شرح و توجیه، عجیب است که مردم هوای مجری مغضوب تلویزیون را داشته باشند؟ مشکل میثاقی اینجاست که بدوقتی، بدجوری به جای بدآدمی آمده است. او خودش قربانی دوم این داستان است اما دلیلی ندارد بابت فشارهایی که تحمل می نماید، به عادل تهمت بزند.

4- در شرایط فعلی بهترین نسخه برای محمدحسین میثاقی پرهیز از حاشیه است. مجری فوتبال برتر ادعا می نماید وارد بازی منتقدانش نمی گردد اما وقتی هم کسی کاری به او ندارد، خودش یک بازی جدید راه می اندازد. این دست واکنش ها نه به سود میثاقی است و نه به نفع برنامه ای که با وجود حمایت مدیران شبکه، هرگز سایه ای از نود هم نبوده است. پس خونسرد باشید جناب مجری!

منبع:همشهری

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1183

به "مافیا یعنی عادل؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مافیا یعنی عادل؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید