مدیرکل توسعه گردشگری خارجی تغییر کرد

به گزارش استدیو مرینا، با حکم علی اصغر شالبافیان ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ مسلم شجاعی به عنوان مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی منصوب شد. پیش از او لیلا اژدری این مسئولیت را به عهده داشت.

مدیرکل توسعه گردشگری خارجی تغییر کرد

شجاعی دارای دکتری مدیریت گردشگری است که پیش تر دستیار ستادی معاونت گردشگری بود و بعلاوه در دوره ای مسئولیت میز گردشگری چین را به عهده داشت و طرح لغو ویزا گردشگری ایران را پیگیری می نماید.

اجرای مفاد کلیه اسناد گردشگری، شناسایی همه جانبه ظرفیت های گردشگری کشورهای هدف، نظارت و ارزیابی به منظور توسعه و توانمندسازی فعالیت دفاتر اطلاع رسانی گردشگری، ارزیابی طرح ها، برنامه ها و فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی گردشگری و بهبود کیفی آنها، نظارت بر برگزاری تورهای آشناسازی، استفاده از فن آوری های نوین برای تبلیغات، بازاریابی و معرفی ظرفیت های گردشگری کشور، برگزاری، میزبانی و شرکت در نشست­ ها و کمیته­ های فنی مشترک گردشگری با مقامات و سفرای کشورهای بازار هدف، تهیه و تنظیم برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری ایران، ارزیابی محیط بازاریابی در بازارهای هدف گردشگری ایران، انجام اقدامات لازم برای راه اندازی وب سایت چندزبانه گردشگری، تهیه اقلام تبلیغاتی و فراوری و پخش تیزر و فیلم های مستند، بعضی وظایف دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 1 آذر 1402 بروزرسانی: 1 آذر 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2257

به "مدیرکل توسعه گردشگری خارجی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل توسعه گردشگری خارجی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید