تور استانبول ارزان: معرفی کناک هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره

به گزارش استدیو مرینا، کناک هتل تقسیم استانبول | Konak Hotel Istanbul

این هتل 4 ستاره استانبولی از دسته هتل های مدرن و زیبای استانبول است. در واقع این هتل از جمله مجموعه های اقامتی نو این شهر هم به شمار میرود، تنها 4 قدم با مرکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه های بین المللی استانبول فاصله دارد. از طرفی دیگر هم تنها با 8 دقیقه پیاده روی می توایند به میدان اصلی و مرکزی خیابان تقسیم برسید.

تور استانبول ارزان: معرفی کناک هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

در این هتل با رنگ آمیزی های بسیار زیادش می توانید تا در دو رستورانش و در تراس غذا و یا خوراکی های سفارشی خود را میل کنید. اتاق های رنگی و زیبای این هتل نقطه قوت آن محسوب می شوند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر امکانات رفاهی و تفریحی و بعلاوه خدمات و اتاق ها و فاصله بعضی از جاذبه های استانبول تا هتل کناک تقسیم استانبول مورد برسی قرار دهیم.

خدمات رفاهی کناک هتل تقسیم استانبول

در هتل کناک تقسیم استانبول می توانید تا به صورت 24 ساعته از خدمات رزرویشن برخوردار شوید به طوری که شما هر زمانی که به این هتل مراجعه نمایید با نمایندگان هتل در این بخش برخورد خواهید کرد. اگر به قصد توریستی و یا تجاری به استانبول می روید و این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اید باید بگوییم که انتخاب هوشمندانه ای داشته اید زیرا این هتل هم خدماتی همانند دستگاه کپی و فکس و هم سالن اجتماعات و کنفرانس و ایونت را با هماهنگی قبلی در اختیار گروه های کاری و هم امکانات آسایشی و تفریحی بسیاری را در اختیار مسافران توریستی و گردشگری خود قرار می دهد.

در این هتل به زبان انگلیسی و ترکی و حتی آذری می توانید با کارمندان هتل ارتباط برقرار نمایید. سرویس اتاق ها و نظافت آن ها هر روزه است و برای خدمات اضافه باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. می توانید از خدمات شاتل و پارکینگ هتل استفاده نمایید.

لابی، لانج مخصوص تلویزیون، نگهبانی 24 ساعته، تصفیه هوای اتوماتیک، سیستم سرمایش و گرمایش اتوماتیک و قابل تنظیم، آسانسور، جامه دان، اینترنت پر سرعت وای فای در تمامی نقاط خصوصی و عمومی هتل، رستوران و کافه، تراس، میز تور، فاصله مناسب با جاذبه های مختلف از ویژگی های این هتل هستند. بعلاوه مارکتینگ خصوصی هتل کناک تقسیم استانبول در اختیار مسافران با رزرو قبلی می باشد.

به یاد داشته باشید که در این هتل نمی توانید که حیوانات را به همراه داشته باشید. تجهیزات افراد کم توان جسمی مثل راه مخصوص و ریل بندی شده نیز از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره است. علاوه بر شاتل شهری، شاتل فرودگاهی هم در این هتل برای مسافران موجود است. اگر دخانیات مصرف می کنید باید بدانید که در این هتل، اتاق و سالن مخصوص افراد سیگاری نیز طراحی شده است. البته نباید اتاق مخصوص افراد با آلرژی را فراموش نماییم. در این هتل روزنامه صبح هر روز را دریافت خواهید کرد. چک این هتل تا ساعت 14 بعد از ظهر و چک اوت آت تا ساعت 12 ظهر است. تور استانبول خبرنگاران امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به این شهر را فراهم می نماید.

امکانات تفریحی کناک هتل تقسیم استانبول

در این هتل بدون شک می توانید خیلی خوش بگذرانید. رستوران ها و کافه های این هتل به تنهایی خودشان برای شما کافی خواهند بود. شما می توانید از میوه ها، منوی افراد با رژیم های خاص، سرو صبحانه در اتاق، منوی غدای ترکی و اروپایی در فضای بیرونی برای وعده های صبحانه، ناهار و شام و انواع کیک ها، شکلات ها، نوشیدنی ها و انواع قهوه های مختلف در این هتل لذت ببرید.

رستوران و کافه های کناک هتل تقسیم استانبول

رستوران استرادا: در این رستوران انواع غذاهای ترکی و اروپایی سرو می گردد.

رستوران کازا: در این رستوران انواع غذاهای ترکی سرو می گردد.

امکانات اتاق های کناک هتل تقسیم استانبول

در اتاق های این هتل می توانید از دکوراسیون رنگی و تلفیقی بین فرهنگ معماری ترکیه ای و اروپایی فکر کنید که جایی زیبا بین سنت و مدرنیته ترکی گیر افتاده اید! ترکیه قدیم و ترکیه نو در اتاق های هتل کناک تقسیم استانبول هستند.

در این اتاق ها می توانید از اینترنت رایگان و مرسرعت، تلویزیون های صفحه تخت، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی، چایی ساز، قهوه ساز، تخت های راحت و با منوهای متنوع، تلفن، میز کار، دید شهری، سشوآر، لوازم بهداشتی و هر آن چه که فکر می کنید تا در یک اتاق برای شما احتیاج است، اقامت خوبی را در هتل کناک تقسیم استانبول تجربه کنید.

انواع اتاق های کناک هتل تقسیم استانبول

اتاق های دو نفره

مساحت: 20 متر مربع

این اتاق ها مناسب اقامت 2 نفر هستند و دارای دو تخت یک نفره و یا یک تخت دو نفرهی بزرگ می باشد. امکانات این اتاق ها کامل است.

اتاق های 3 نفره

مساحت: 30 متر مربع

این اتاق ها مناسب 3 نفر است و در آن 2 تخت یک نفره و 1سوفا موجود می باشد.

سوئیت بزرگ

مساحت: 40 متر مربع

این سوئیت 40 متری برای اقامت 4 نفر مناسب است. 1 تخت دو نفره بزرگ و 2 سوفا در این سوئیت موجود است.

سوئیت خانواده

مساحت: 40 متر مربع

این سوئیت ها دارای 1 تخت دو نفره بزرگ و 2 سوفا بد هیتند. در این اتاق ها، 4 بزرگسال و یک خردسال می توانند اقامت داشته باشند.

اتاق های سوپریور سینگل

مساحت: 20 متر مربع

این اتاق ها برای اقامت یک بزرگشال و به همراه یک کودک مناسب است. در این اتاق ها فقط یک تخت یک نفره موجود است.

اتاق های سینگل

مساحت: 20 متر مربع

این اتاق ها برای 2 نفر مناسب است و دارای 2 تخت یک نفره و یا یک تخت دو نفره بزرگ می باشد.

فاصله کناک هتل تقسیم استانبول تا جاذبه های شهر

  • : این مسجد حدودا6 کیلومتر از شما دورتر است که با 13 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • : این موزه حدودا 2.8 کیلومتر از شما دورتر است که با 7 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید.
  • : این مسجد حدودا 10.4 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 20 دقیقه ای می رسید.
  • : حدودا 7.5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی 18 دقیقه ای به آنجا بروید.
  • خیابان استقلال: این خیابان بسیار به شما نزدیک است و با تاکسی 8 دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه: 3 کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید به وسیله تاکسی این مسافت را 7 دقیقه ای طی کنید.

موقعیت کناک هتل تقسیم استانبول

کناک هتل تقسیم استانبول را در نقشه گوگل ببینید.

آدرس هتل:

İnönü Mahallesi, Cumhuriyet Cd. No:75, 34437 Şişli/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1922

به "تور استانبول ارزان: معرفی کناک هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی کناک هتل تقسیم استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید