معرفی هتل یونا سنتری میلان ، 4 ستاره

به گزارش استدیو مرینا، هتل یونا سنتری میلان | Milan Hotel UNA Century

این هتل دارای 144 اتاق در 17 طبقه است و تنها 200 متر از ایستگاه مرکزی میلان فاصله دارد و از فرودگاههای مالپنسا و لینیت دارای شرایط حمل و نقل بسیار عالی است. غذاهای ایتالیایی و بین المللی را در رستوران هتل یونا سنتری میلان Milan Hotel UNA Century صرف نمایید و کافه UNA در طول روز غذاهای آماده و نوشیدنی ارائه می دهد. هتل UNA تنها 4 ایستگاه متروی از کلیسای میلان و 3 ایستگاه از منطقه مدرن Montenapoleone فاصله دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به خرید، کلیساها و خرید لباس هستند. این هتل همچنین 10 دقیقه از کلیسای گوتیک شهر دور است که در پشت بامش دیدنی های زیبا از شهر را به شما نشان می دهد و برای تکمیل 6 قرن به طول انجامید، اما می توان در 20 دقیقه به آن دسترسی پیدا کرد. در ادامه مطلب، خدمات رفاهی، تفریحی و امکانات هتل را به تفصیل بیان می نماییم. پس با ما درمجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل یونا سنتری میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل یونا سنتری میلان ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل یونا سنتری میلان

پارکینگ خصوصی و شامل هزینه داشته که اگر بخواهید بدون ماشین در شهر بگردید، این مشکل را برطرف می نماید و احتیاجی به آن ندارید. حیوانات حق ورود به هتل را با پرداخت هزینه اضافه دارند و خدمات نظافتی لباس ها، مانند خدمات اتوکشی، خشکشویی و اتوشویی هزینه جداگانه خواهد داشت. تلویزیون در مناطق مشترک، کافی شاپ، خدمات نگهبانی، میز پذیرش 24 ساعته و انبار چمدان در دسترس مهمانان است، این هتل دارای اسانسور است و جهت برگزاری رویدادها فضای کنفرانس با 4 اتاق جلسه موجود است. کارکنان هتل به زبان پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات تفریحی هتل یونا سنتری میلان

در این هتل یک کافه وجود دارد که شما می توانید به آن مراجعه کنید و از نوشیدنی هایش بهره ببرید و از اقامت در این هتل لذت ببرید و نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید. علاوه بر این هر روز صبح میهمانان می توانند صبحانه ای شگفت انگیز دریافت نمایند که این سرویس از ساعت 7 تا 10 صبح ارائه می شود، لازم به ذکر است که سرویس اتاق نیز در ساعات محدود ارائه می شود.

امکانات اتاق های هتل

تمام 144 اتاق دارای عایق صدا با تختخواب واینترنت بی سیم رایگان دارند. برای کمی سرگرمی، مهمانان تلویزیون های صفحه تخت با کانال های دیجیتال را پیدا خواهند کرد و دیگر امکانات شامل سرویس اتاق 24 ساعته است. هر اتاق دارای دکوراسیون ظریفی، از جمله فرش، کاغذ دیواری و پرده های زیبا است. فضایی بسیار تمیز و تخت هایی بزرگ دارند. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت و یخچالی کوچک هستند. امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تخت اضافه تاشو، نظافت روزانه، میز کار و تلفن درون اتاق ها قرار داده شده است. حمام ها دارای سشوار، حوله لباسی و وسایل بهداشتی از قبیل صابون و شامپوی رایگان می باشد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل دا وینچی میلان، می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل یونا سنتری میلان

  • جونیور سوییت سینگل : 35 متر مربع متراژ آن است. یا چشم انداز شهر است و یک تخت یک نفره و برای یک نفر صبحانه رایگان دارد.
  • جونیور سوییت سوپریور : 35 متر مربع متراژ آن است. یا چشم انداز شهر است و یک تخت دو نفره کینگ و برای دو نفر صبحانه رایگان دارد.
  • جونیور سوییت اکسکیوتیو : 35 متر مربع متراژ آن است. یا چشم انداز شهر است و یک تخت دو نفره کینگ و برای دو نفر صبحانه رایگان دارد.
  • جونیور سوییت فامیلی : چشم انداز شهر است و یک تخت دو نفره کینگ و برای دو نفر صبحانه رایگان دارد.
  • جونیور سوییت : چشم انداز شهر است و یک تخت دو نفره کینگ و برای دو نفر صبحانه رایگان دارد
  • تویین سوپریور : یا چشم انداز شهر است و یک تخت دو نفره کینگ و برای دو نفر صبحانه رایگان دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

  • پالسترو :5 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. با ماشین تقریبا 7 دقیقه و با 12 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • بررا :8 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. با ماشین تقریبا 12 دقیقه و با 26 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید.
  • ویلا نچی کمپیگلیو: 8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. با حدود 28 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید. با مترو حدود 20 دقیقه زمان احتیاج دارد.ی
  • ورزشگاه آرنا سیویسا: 2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 9 دقیقه راه خواهد بود و با مترو حدود 14 دقیقه زمان احتیاج دارد.
  • ایستگاه مترو سنترال: این ایستگاه تا هتل، 200 متر فاصله دارد که با پای پیاده تقریبا یک دقیقه راه خواهد بود.
  • ورزشگاه سن سیرو: 6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 22 دقیقه راه خواهد بود و همچنین با مترو حدود نیم ساعت زمان احتیاج دارد.
  • سالن تئاتر لا اسکالا:1 کیلومتر است که تاکسی 11 دقیقه ای ای شما را به محل می رساند.
  • قلعه اسفورزسکو: 3 کیلومتر است که با تاکسی تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود.
  • فرودگاه لینات: 7 کیلومتر است که با تاکسی 22 دقیقه تا هتل راه خواهید داشت و پای پیاده یک ساعت 43 دقیقه به طول می انجامد.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 41 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 48 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل یونا سنتری میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20124 میلان ام آی، 25 / بی، ویا فابیو فیلزی

Via Fabio Filzi, 25/b, 20124 Milano MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 608

به "معرفی هتل یونا سنتری میلان ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل یونا سنتری میلان ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید