منطقه توریستی سیده؛ مکانی تفریحی و آرام در ترکیه

به گزارش استدیو مرینا، این منطقه، منطقه ای تاریخی و یکی از شناخته شده ترین منطقه ها گردشگری ترکیه بشمار می آید. در شرق منطقه سیده و در جایی که جنگلهای درختان کاج قرار گرفته اند، اقامتگاه سورگون واقع شده است که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با پرچم آبی و ساحل آرام و کیزیل آگاچ (Kızılagach) است. این منطقه ها بدلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریایی آرام، تبدیل به فضایی آرامش بخش برای گردشگران شده اند. علاوه بر آن، کلیه امکانات تفریحی و آسایشی هم در منطقه سیده آنتالیا وجود دارند. در این مقاله مجذوب کننده با ما همراه باشید تا بدانید منطقه توریستی سیده کجاست و با جاذبه های گردشگری منطقه سیده آنتالیا آشنا شوید.

منطقه توریستی سیده؛ مکانی تفریحی و آرام در ترکیه

کوم کوی KumKōy

در غرب منطقه سیده، مرکز توریستی کوم کوی KumKōy واقع شده که شامل چلاکلی cholakli و کاملیا Kamelya هست. اگر علاقمند به استراحت در ساحل و گرفتن حمام آفتاب هستید، حتما به این منطقه سری بزنید. در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی عظیم، تالار تئاتر و بازار زیبا را از دست دهید.

دیگر جاذبه های گردشگری منطقه

تالار تئاتر که دارای ستونهای زیبا است، از جمله زیباترین و عظیمترین تالارهای این منطقه بشمار می آید. بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار گرفته است هم از منطقه ها تاریخی دیگر این منطقه هست. حمام رومی ها هم یکی دیگر از دیدنی های مهم این منطقه بوده که در این حمام مجموعه ای از برترین آثار باستان شناسی در معرض نمایش عموم قرار گرفته است. تعداد بیشماری هم مغازه، کافه و رستوران، در اطراف خیابانهای پارک سیده قرار گرفته که همگی دارای منظره زیبا از دریا هستند. در زمان تعطیل حتما سری به منطقه توریستی سیده زده و در کنار خانواده لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1728

به "منطقه توریستی سیده؛ مکانی تفریحی و آرام در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه توریستی سیده؛ مکانی تفریحی و آرام در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید