مکوندی: بعضی ها برای شان سلامت بازیکنان مهم نبود، ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند

به گزارش استدیو مرینا، مربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم کسانی که اصرار داشتند بازی ها تحت هر شرایطی برگزار گردد، الان به این نتیجه رسیده باشند که ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند.

مکوندی: بعضی ها برای شان سلامت بازیکنان مهم نبود، ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند

به گزارش خبرنگاران, بهروز مکوندی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پارس جنوبی, گفت: به لحاظ فنی به جز 10 دقیقه اولی که صاحب موقعیت هایی شدیم و می توانستیم به گل برسیم، از بقیه دقایق بازی راضی نیستیم. انتظار از ما بیشتر است، ولی باید شرایط ما را هم درک نمایند، چون هم شرایط جدولی به ما فشار می آورد و هم تعطیلی مسابقات.

وی در ادامه اضافه کرد: بعد از دوری چند ماهه از تمرینات دوباره وارد مسابقات شدیم و الان هر چقدر به انتها بازی ها نزدیک شویم ممکن است تأثیرات منفی روی بدن بچه ها گذاشته گردد. هر چند در دو هفته قبل هم پنج بازیکن مان را از دست داده ایم.

مربی تیم پیکان در انتها توضیح داد: امیدوارم کسانی که اصرار داشتند بازی ها تحت هر شرایطی برگزار گردد و سلامت بازیکنان برای شان مهم نبود، الان به این نتیجه رسیده باشند که ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند. من به شخصه به خاطر پنج بازیکن مصدومی که داشتیم به لحاظ وجدانی در عذابم و امیدوارم مشکل خاصی برای شان پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1103

به "مکوندی: بعضی ها برای شان سلامت بازیکنان مهم نبود، ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکوندی: بعضی ها برای شان سلامت بازیکنان مهم نبود، ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده شان را از دست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید