نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های شطرنج و هندبال برگزار گردید

به گزارش استدیو مرینا، در ادامه نشست های کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته های نامزد حضور در این بازی ها، امروز (دوشنبه 29 آذر ماه) نشستی با مسئولان شطرنج و هندبال در محل کمیته ملی المپیک برگزار گشت.

نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های شطرنج و هندبال برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این نشست دکتر نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته، پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، بعضی از مدیران کمیته به همراه مسئولان و کادر فنی رشته شطرنج و هندبال حضور داشتند.

در نشست های امروز ابتدا پیمان فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی ها را که پیش از این برای فدراسیون ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد؛ این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان، مواد هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

در ادامه این نشست سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو تاکید نمود تیم های ورزشی از هم اکنون تا زمان اعزام موظف هستند 4 مرحله تست آمادگی جسمانی در آموزشگاه ملی المپیک را انجام دهند تا ارزیابی دقیقی از ورزشکاران داشته باشیم.

بعلاوه فخری با تاکید بر سیاست های فنی کاروان در اعزام کاروان کیفی و رشته های مدال آور، به بیان تاریخچه حضور هر کدام از رشته های فدراسیون های مذکور در بازی های آسیایی پرداخت.

گفتنی است:در نشست کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو با فدراسیون شطرنج حسن تامینی رئیس و شادی پریدر نایب رئیس این فدراسیون حضور داشتند و دیگر نشست کادر سرپرستی با حضور علیرضا پاکدل رئیس، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال آقایان و عزت اله رزمگر مدیرفنی تیم ملی هندبال بانوان برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1904

به "نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های شطرنج و هندبال برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های شطرنج و هندبال برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید