نقدها و نمرات Crackdown 3 منتشر شدند

به گزارش استدیو مرینا، عرضه اولین قسمت مجموعه بازی های کرک داون (Crackdown) به 12 سال پیش باز می شود؛ زمانی که کرک داون با روند بازی سرگرم کننده و اعتیادآور خود سر و صدای زیادی روی ایکس باکس 360 راه انداخت. قسمت اول کرک داون، ساخته استودیوی Realtime Worlds هنوز هم هواداران زیادی دارد و در خاطر گیمرهای ایکس باکس باقی مانده. ساخت قسمت دوم بازی به دست استودیوی دیگری به اسم Ruffian Games سپرده شد و نتیجه کار یعنی کرک داون 2، به هیچ وجه مثبت نبود.

نقدها و نمرات Crackdown 3 منتشر شدند

خاطرات بازی کردن اولین کرک داون و دریافت گوی های بی شمار نقشه بازی، کاری کرد که رونمایی از کرک داون 3 هم جمعیت زیادی را شاد کند.

با این حال، از زمان رونمایی کرک داون 3 نزدیک به پنج سال می گذرد، عرضه بازی بارها به عقب افتاد، استودیوی سازنده آن بارها تغییر کرد و کارگردان و تهیه نماینده ای هم که آن را رونمایی نموده بودند، ذره ای در ساخت بازی نقش نداشته اند.

کرک داون 3 در حالی عرضه می گردد که نه تنها هیچ کدام از قول های مایکروسافت را برآورده ننموده، بلکه حتی آن ذره امیدی که در هواداران بازی اصلی برای دیدن یک قسمت جدید وجود داشت را هم به طور کلی نابود نموده است.

منتقدانی که یکی دو هفته اخیر را مشغول بازی کردن کرک داون 3 بوده اند، مجبورند که روی محصول نهایی نظر دهند و نه مراحل و مسائلی که ساخت بازی درگیر آن بوده.

اساسا می توانیم بگوییم که تمام منتقدان، کرک داون 3 را یک بازی متوسط می دانند. بیشتر نمراتی که به بازی داده شده 5 و 6 است. در حالی که تعداد نمره 7 هم می توانیم ببینیم، ولی در مقابل این نمرات هم تعدادی نمره 3 و 4 وجود دارد که تاثیر آن نمرات حول 7 را از بین می برد.

نقدهای بازی از روند تکراری کرک داون 3 صحبت نموده اند. منتقدان گفته اند که نه تنها روند بازی کرک داون 3 متعلق به همان دوره بازی اول است، بلکه هیچ پیشرفتی هم نسبت به اولین قسمت کرک داون نداشته.

در ادامه تعدادی از نقدها را برای تان به صورت خلاصه آورده ایم.

GameSpot: نمره 5 از 10

پریدن روی پشت بام ها و پرتاپ کردن وسایل مختلف به سمت دشمنان، تنها چیزهایی هستند که می توانند در کرک داون 3 سرگرم تان نمایند. مدتی نمی گذرد تا از خالی بودن بازی خبردادر شوید. بازی به غیر از قابلیت تخریب پذیری جدید خود، که هرگز به خوبی از آن استفاده نشده است، هیچ چیز جدیدی برای ارایه ندارد. بازی به شما اجازه می دهد در شهر به این طرف و آن طرف بپرید و همه چیز را منفجر کنید، ولی یک دهه پس از عرضه کرک داون، که همین تجربه را داشت و چیز دیگری ارایه نمی داد، دیدن این موضوع که کرک داون 3 هم همان مسائل را دارد واقعا ناراحت نماینده است.

IGN: نمره 5 از 10

پس از این همه سال، کرک داون 3 همان چیزی را ارایه می دهد که قسمت اول را سرگرم نماینده نموده بود و بازی هیچ چیز بیشتری ندارد. شاید برای مدتی به لطف آیتم های جمع کردنی بازی درگیر گردد، ولی بخش تک نفره کرک داون 3 پایش را از یک بازی خالی که در آن فقط اتوماتیک نشانه گیری و شلیک می کنید، فراتر نمی گذارد. بخش چند نفره بازی تخریب پذیری جالبی به لطف پردازش ابری دارد که هرگز به خوبی در بازی آن استفاده نمی گردد.

PC Gamer: نمره 60 از 100

قسمت چهارم Saints Row در سال 2014 تمام قدرت های ابرقهرمانی را به شما ارایه داد. می توانستید آن قدر سریع بدوید که موج دویدن تان خودروهای اطراف را پرتاب و نابود کند. می توانستید مردم را با قدرتی به زمین پرتاپ کنید که زمین به داخل فرو رود. تمام قدرت ها را در اختیار داشتید و در واقع هم سوپرمن بودید و هم نیو (ماتریکس)؛ به علاوه بازی بامزه بود و سبک جدید و سرگرم نماینده ای را معرفی می کرد. کرک داون 3 دوازده سال پس از قسمت اول عرضه شده، ولی به اندازه 12 سال ایده جدید ندارد. به آن همه بازی عالی محیط باز نگاه می کنم و پرسم که چرا کرک داون 3 باید وجود داشته باشد. بازی بد نیست؛ بازی قابل قبول است و شاید یک دهه پیش می توانست هیجان انگیز باشد.

Giant Bomb: نمره 2 از 5

نمی گویم کرک داون 3 بازی بدی است، ولی می گویم که بازی قدیمی است. نمی دانم چه اتفاقی در مراحل ساخت آن اتفاق افتاده، ولی می دانم که این بازی اگر سال ها پیش عرضه می شد، بازخورد بهتری دریافت می کرد. در عین حال، کرک داون 3 به عنوان یک بازی روی سرویس گیم پس مایکروسافت جواب می دهد. شصت دلار برای این بازی پرداخت کردن کاملا احمقانه است. بازی یک بخش داستانی کوتاه و خالی و دو بخش چند نفره دارد که ارزش وقت شما را ندارند. با این حال اگر مشترک سرویس مایکروسافت هستید و می توانید بدون پرداخت هزینه ای آن را بازی کنید، به عنوان یک هله هوله که یک روز بعد از ظهر مصرفش می کنید، قابل قبول است.

می توانید در ادامه تمام نمراتی که به بازی Crackdown 3 داده شده است را ببینید.

کرک داون 3 روی کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه شده است.

  • Wccftech: نمره 8 از 10
  • God is a Geek: نمره 7.5 از 10
  • USgamer: نمره 3.5 از 5
  • Twinfinite: نمره 3.5 از 5
  • Press Start: نمره 7 از 10
  • GamingBolt: نمره 7 از 10
  • Atomix: نمره 65 از 100
  • PC Gamer: نمره 60 از 100
  • Game Informer: نمره 6 از 10
  • Destructoid: نمره 6 از 10
  • VideoGamer: نمره 6 از 10
  • Telegraph: نمره 3 از 5
  • Easy Allies: نمره 5.5 از 10
  • GameSpot: نمره 5 از 10
  • DualShockers: نمره 5 از 10
  • IGN: نمره 5 از 10
  • Giant Bomb: نمره 2 از 5
  • Stevivor: نمره 4 از 10
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 138

به "نقدها و نمرات Crackdown 3 منتشر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها و نمرات Crackdown 3 منتشر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید