نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا

به گزارش استدیو مرینا، دریاچه کومو به عنوان یکی از بزرگ ترین دریاچه های جهان شناخته می گردد این دریاچه سومین دریاچه وسیع و بزرگ در ایتالیا به شمار می آید که دارای مجذوب کنندهیت های توریستی بسیار زیادی نیز می باشد. با توجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای با تمدن جهان است و امروزه به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین قطب های گردشگری به شمار می آید می توان گفت که این کشور با وجود جاذبه های دیدنی خود مورد توجه خیلی از گردشگران است و این دریاچه نیز یکی از دوست داشتنی ترین جاذبه های طبیعی آن محسوب می گردد. همانطور که می دانید ایتالیا مهد تولد رنسانس است و دارای فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است بسیاری از جاذبه های آن نیز به واسطه همین قدمت در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند اما این کشور با وجود قدمت تاریخی خود و جاذبه های تاریخی از ارزش طبیعی زیادی نیز برخوردار است و دارای منظره ها شگفت انگیز و حیرت انگیزی است که از معروف ترین آن ها نیز می توان به این دریاچه اشاره نمود.

نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا

دریاچه کومو چه زیبایی هایی دارد؟

این دریاچه در فاصله 50 کیلومتری از میلان واقع شده است و در میان استان های کومو و لوکو واقع شده است جالب است بدانید که این دریاچه تماشای بعد از دریاچه های گاردا و ماگیور به عنوان سومین دریاچه بزرگ ایتالیا شناخته می گردد و از اهمیت طبیعی و تفریحی زیادی برخوردار است. این دریاچه با وجود عمق وسیع و زیاد خود بسیار مهم است و بخش مهمی از آب های این کشور را تامین می نماید این دریاچه معروف دارای منظره ها بسیار زیبا و طبیعت دوست داشتنی است شکوهی که قرن ها در آن دیده شده است و امروزه نیز آن را به یکی از قطب های گردشگری ایتالیا تبدیل نموده است.

این دریاچه از دریاچه های نواحی لومباردی است و دارای چشم اندازهای بسیار دلفریبی است با سفر به این منطقه منظره های را می بینید که دارای زیبایی های زیادی می باشند این منطقه ها دارای ویلاهای باشکوهی هستند و پوشیده از جنگل های وسیع و سرسبز می باشند که شما با تماشا این منظره ها می توانید زیبایی های زیادی را مشاهده کنید. گردشگرانی که سفری به اینگونه از منطقه ها دارند دارای تجربه های بسیار ویژه ای هستند و می توانند یکی دیگر از منطقه ها مجذوب نماینده را کشف نمایند. با سفر به این منطقه شما در آغوش طبیعت هستید و می توانید از جاذبه های فرهنگی در این منطقه تماشا کنید.

این دریاچه دوست داشتنی در منطقه شمالی ایتالیا واقع شده است و منطقه ای بسیار مناسب برای تفریحات و تعطیلات آخر هفته ای شما می باشد شما علاقه مندان و ماجراجویان می توانید تجربیات بسیار ویژه ای از این منطقه ها داشته باشید جاذبه های این منطقه بسیار منحصر به فرد هستند.

شهر کومو را بشناسید:

این شهر نیز از مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی برخوردار است و مورد توجه گردشگران زیادی است شهر کوچک که دارای جاذبه های متعددی است و منطقه ای بسیار مناسب برای بازدید شما عزیزان می باشد شاید یکی از مجذوب نماینده ترین جاذبه های این شهر موزه ابریشم باشد که با مجموعه بسیار زیبا و ارزشمند خود مورد توجه قرار گرفته است. در این موزه پارچه های سنتی و ابریشمی به نمایش گذاشته می گردد با بازدید از این موزه می توانید تجربیات فرهنگی زیادی به دست آورید بعلاوه ویلاهایی که اطراف این منطقه ها را احاطه نموده اند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند و زیبایی های منحصر به فردی دارند.

جاذبه های اطراف دریاچه:

این دریاچه علاوه بر زیبایی های طبیعی خود و چشم اندازهای زیبایی که دارد دارای جاذبه های دیگری نیز در نواحی اطرافی خود می باشد از مهم ترین جاذبه هایی که در اطراف دریاچه کومو واقع شده اند می توان به کلیسای جامع شهر اشاره کرد که دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی است و از مجذوب نمایندهیت های ویژه برای گردشگران برخوردار می باشد. شهر کومو از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار است و می تواند مورد توجه گردشگران زیادی باشد. از دیگر زیبایی های این منطقه می توان به ویلای دل بالبیانلو اشاره کرد بعلاوه قلعه دی فوئنتس و باغ گیاهشناسی نیز از دیگر جاذبه های این منطقه هستند و مجذوب نمایندهیت های ویژه ای برای گردشگران خود دارند.

در این منطقه تلفیقی از جاذبه های تاریخی و طبیعی موجب شده است تا تنوع اینگونه از جاذبه ها بالا باشند و از اهمیت زیادی برای گردشگران خود برخوردار باشند که با سفر به این منطقه می توانید با بخش مهمی از آن ها آشنا شوید.

در سفر به ایتالیا باید به این نکات توجه کنید و آگاهی بیشتری درباره مکان های تماشای و جاذبه های تفریحی آن داشته باشید در این صورت می توانید سفری ویژه و خاص به اینگونه از منطقه ها داشته باشید. برترین زمان برای سفر به اینگونه از منطقه ها در فصل بهار و تابستان است که این منطقه دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است و طبیعت ویژه ای را به خود اختصاص می دهد.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2068

به "نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به جذابیت های دریاچه کومو ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید