نگاهی به عملیات های مهار آتش و امداد و نجات در اهواز

به گزارش استدیو مرینا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 14 عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز اطلاع داد.

نگاهی به عملیات های مهار آتش و امداد و نجات در اهواز

به گزارش از ، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 14 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی در انبار ضایعاتی در خیابان فرشید 2 واقع در منطقه ملی راه، حریق تراس منزل مسکونی در منطقه بهارستان، خیابان کاشانه 3 و آتش سوزی ساختمان متروکه در منطقه آخر آسفالت کوچه سلیمی با کوشش آتش نشانان مهار شدند.

او اطفای حریق ساختمان متروکه در منطقه ملی راه خیابان فرشید 2، مهار آتش سوزی جعبه فیوز در منزل مسکونی واقع در منطقه کمپلو خیابان دهقان، اطفای حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه بهارستان و خیابان 3 پادادشهر اشاره نمود و اضافه کرد: آتش سوزی کانکس در پیچ گلستان، حریق پژو 206 در جهت پل شهید هاشمی به دلیل نشت روغن خودرو، حریق منزل مسکونی در منطقه پردیس در خیابان گل افشان و آتش سوزی ساختمان متروکه در خیابان سیروس از دیگر عملیات های اجرا شده به تعداد می فرایند.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پردیس بلوار گلشن و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به دلیل خرابی قفل درب در منطقه پادادشهر و انتهای خیابان امام شرقی 7 شهفرایند را نجات دادند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1730

به "نگاهی به عملیات های مهار آتش و امداد و نجات در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به عملیات های مهار آتش و امداد و نجات در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید