پرسپولیس چاله های زیادی دارد؛ باید شکیبا باشیم، هنوز دنبال بازیکنیم

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی بعد از خروج از باشگاه پرسپولیس و جلسه با مدیران این باشگاه در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت: یک روز دیگر بیشتر برای جذب بازیکن وقت نداریم. اگر بازیکنی گیرمان بیاید می گیریم.

پرسپولیس چاله های زیادی دارد؛ باید شکیبا باشیم، هنوز دنبال بازیکنیم

وی با بیان اینکه مهدی مهدی خانی امروز و به صورت دائمی به پرسپولیس اضافه می گردد، درباره دلیل عدم جذب بازیکنانی چون فرشاد فرجی گفت: نمی گردد از بازیکنی اسم برد. چند گزینه داشتیم که یا قرارداد داشتند یا از نظر کیفی خوب نبودند. در حال جستجوی بازیکن هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به کرونایی شدن چند بازیکن تیم ملی عراق، بشار رسن به بازی هفته دوم پرسپولیس در لیگ برتر می رسد؟ اظهار کرد: بله او به بازی بعد می رسد ولی از شرایط کرونای تیم عراق خبر ندارم.

گل محمدی درباره انتقال قرضی امیر روستایی از پرسپولیس به پیکان توضیح داد: بحث این است که روستایی یا قرضی به پیکان برود یا بازیکنی از پیکان بگیریم.

وی در مورد ارزیابی اش از مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر مدیریت جدید خوب است. دارند کوشش می نمایند مسائل حل گردد. مسائل خیلی زیاد است ولی باید این فرصت را به آنها بدهیم تا مسائل یکی یکی برطرف گردد. باشگاه سختی ها و چاله های زیادی دارد. مسئولان پشت سر هم جلسه می گذارند تا مسائل برطرف گردد. ما هم باید شکیباتر باشیم و به این قضیه حمایتی نگاه کنیم.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مسائلش با مهدی رسول پناه مدیر سابق پرسپولیس که حتی کار را به استعفای رسانه ای گل محمدی کشاند، تاکید نمود: به خاطر بدعهدی و وعده هایی که قرار بود مسائل را حل نماید اما هیچ وقت محقق نشد همان موقع چند بار به باشگاه نامه زدم. حتی برای قطع همکاری مصاحبه کردم. تا دلتان بخواهد نامه زدیم ولی با این مسائل ادامه دادیم و خدا هم یاری کرد قهرمان غرب آسیا شدیم. این مسائل ادامه دارد ولی باید شکیبا باشیم.

سرمربی پرسپولیس در خاتمه از بحث توافق این باشگاه با استقلال برای جابجایی بازیکن اظهار بی اطلاعی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1285

به "پرسپولیس چاله های زیادی دارد؛ باید شکیبا باشیم، هنوز دنبال بازیکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس چاله های زیادی دارد؛ باید شکیبا باشیم، هنوز دنبال بازیکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید