این آخرین دربی من بود، گل محمدی می تواند جا پای برانکو بگذارد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، نود و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه 17 بهمن و در حضور 56 هزار و 700 نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی 2 به 2 تمام شد. ارسلان مطهری 24 و 52 برای استقلال، علی علیپور 29 و بشار رسن 89 برای پرسپولیس گل زدند.

این آخرین دربی من بود، گل محمدی می تواند جا پای برانکو بگذارد

علیرضا بیرانوند در پایان این مسابقه گفت: خدا را شکر شرمنده هواداران پرسپولیس نشدیم بخصوص خود من که این بازی برایم خیلی مهم بود.

وی اضافه کرد: روی دواشتباه قبلی گل خوردیم. همه دیدند که پرسپولیس بهتر و روانتر از استقلال کار کرد. مالکیت توپ ما خیلی بالا بود. قول می دهم یحیی گل محمدی می تواند جا پای برانکو ایوانکوویچ بگذارد. تیم ما یک دل و یکدست است و امیدوارم که نتایج بهتری کسب کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر دریافت دو گل از ارسلان مطهری ادامه داد: به مطهری تبریک می گویم که توانست در این بازی مهم به تیمش کمک کند. بازیکنانی که برای اولین بار در دربی بازی می کنند انگیزه زیادی دارند. خوشبختانه توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم. به هر حال این دربی است و شرایط خاص خودش را دارد.

بیرانوند که با باشگاه آنتورپ بلژیک به توافق رسیده و سال آینده باید به این تیم برود در واکنش به اینکه این مسابقه آخرین دربی او بوده است، گفت: واقعاً سخت است. این آخرین دربی من بود. فکر می کنم بازی به بازی بیشتر دلم برای هواداران و باشگاه پرسپولیس تنگ می شود. امیدواریم اتفاقی بیفتد که پرسپولیس سالهای سال در شرایط خوبی بماند.

ملی پوش پرسپولیس در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگاران مبنی بر انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: فکر می کنم اتفاق خیلی خوبی برای تیم ملی افتاد. اسکوچیچ در سالهایی که در ایران بوده با تیم هایش نتایج خوبی گرفته است و شناخت خوبی از بازیکنان دارد. او مثل برانکو بود و شرایطش با برانکو فرقی نمی کرد. این انتخاب خوبی بود و می تواند به تیم ملی کمک کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 755

به "این آخرین دربی من بود، گل محمدی می تواند جا پای برانکو بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آخرین دربی من بود، گل محمدی می تواند جا پای برانکو بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید