پرونده جنجالی خودکشی پزشک متروپل آبادان بسته شد

به گزارش استدیو مرینا، پرونده پرحاشیه خودکشی پزشک آبادانی که سال گذشته با شایعات زیادی همراه بود و با ماجرای فروریختن ساختمان متروپل گره خورد، بسته شد.

پرونده جنجالی خودکشی پزشک متروپل آبادان بسته شد

به گزارش خبرنگاران، سال 1401 سال پرحادثه ای در آبادان بود. پس از حادثه ریزش ساختمان متروپل در 2 خرداد 1401 که 45 کشته و 38 زخمی بر جای گذاشت، اقدام به خودکشی پزشک آبادانی در روز آدینه 27 خردادماه، از برج ساحل اروند که سازنده آن صاحب ساختمان متروپل بود، آبادان را برای دومین بار در خردادماه در شوک فروبرد.

پزشک جوان در اقدامی جنون آمیز و آنی از بالای تراس خانه اش در طبقه هفتم برج ساحلی اروند به پایین پرید و جانش را از دست داد.

براساس تحقیقات میدانی، با شواهد موجود و غیرقابل انکار، علت خودکشی این پزشک جوان طب اورژانس اختلاف خانوادگی ایشان با همسرش بود. گویا این پزشک جوان با همسرش که او نیز پزشک شناخته شده ای در آبادان است، سوابق درگیری با یکدیگر داشتند و در این خصوص اهالی بیان داشتند لحظه قبل از خودکشی این پزشک صدای زد و خورد و شکستن اجسام از درون خانه شنیده اند.

ظاهرا همسر پزشک کوشش می نماید جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند، خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می نماید که در این زمینه پیروز نمی گردد و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریبا 24 متری به پایین پرت می نماید.

بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش کوشش می نماید که این کوشش نتیجه نمی دهد.

تحقیقات در مورد ابعاد این خودکشی تمام شده است و پرونده پرسر و صدای خودکشی این پزشک معروف به علت اختلاف با همسرش برای همواره بسته شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2187

به "پرونده جنجالی خودکشی پزشک متروپل آبادان بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده جنجالی خودکشی پزشک متروپل آبادان بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید