پلتفرمی برای تجاری شدن ایده های حوزه دیجیتال رونمایی شد

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، امیر سرکندی ، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه دیجیتال گفت: ما توانستیم پلتفرمی را برای برنامه نویس ها و متقاضیان طراحی کنیم.

پلتفرمی برای تجاری شدن ایده های حوزه دیجیتال رونمایی شد

وی با تاکید بر اینکه این پلتفرم می تواند در راستای اشتغالزایی افراد در حوزه اقتصاد دیجیتال موثر واقع شود، گفت: ایران بهشت محتواست، از این رو می توان از این محتواها در راستای تولید اپلیکیشن ها گام برداشت.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: در این پلتفرمی که برنامه ریزی کرده ایم برنامه نویس ها توانایی های خود را به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه در این پلتفرم با چندین شرکت دانش بنیان دیگر در حوزه دیجیتال فعالیت می کنیم گفت: سرعت کدنویسی در این پلتفرم 16 برابر است.

سرکندی در انتها گفت: این پلتفرم فضای C2C و B2B را فراهم می کند تا متقاضیان، مشتریان و تولیدکنندگان با یکدیگر ارتباط بگیرند.

برگزاری بوت کمپ در حوزه برنامه نویسی

وی افزود: درصدد هستیم بوت کمپ هایی را برگزار کنیم که در راستای آموزش افراد برای تولید نرم افزارها و همچنین رسیدن ایده ها به اپلیکیشن باشیم.

سرکندی افزود: در این راستا درصدد هستیم بوت کمپی را برگزار کنیم که در راستای آن هزار نفر به صورت آنلاین و 100 نفر به صورت حضوری را آموزش دهیم. این امر تا انتها سال اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 393

به "پلتفرمی برای تجاری شدن ایده های حوزه دیجیتال رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرمی برای تجاری شدن ایده های حوزه دیجیتال رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید