چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

به گزارش استدیو مرینا، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اظهار داشت: با همراهی گسترده شهروندان فهیم، اطلاعات بیش از 95 درصد از مشترکان برق در این شهر جمع آوری و چاپ و توزیع قبوض کاغذی برق از ابتدای دوره جدید همزمان با اول مهرماه، متوقف خواهد شد.

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با توجه به این که اطلاعات مورد احتیاج مشترکان، شامل نام اشتراک، بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه و مهلت پرداخت در هر دوره از مصرف با ارسال پیامک به شماره تلفن های اعلام شده، به اطلاع مشترکان خواهد رسید، لازم است مشترکانی که تا کنون، پیروز به ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک برق خود نشده اند، در زمان باقی مانده، با ارسال 1*شناسه قبض به سرشماره 10001521 و یا مراجعه به تارنمای شرکت توزیع برق تهران اقدام به ثبت اطلاعات خود نمایند.

همچنین لازم است شهروندان تهرانی پیش از پرداخت صورت حساب های صادره از مالکیت قبض الکترونیکی دریافتی، اطمینان کسب نموده و در صورتی که پیش از این، اطلاعات صحیح مربوط به اشتراک مورد استفاده خود را در سامانه های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ثبت ننموده اند، با ارسال 2*شناسه قبض ناصحیح به سرشماره 10001521 اقدام به برطرف مغایرت نموده و سپس با ارسال 1*شناسه قبض صحیح، اطلاعات خود را تصحیح نمایند.

شهروندان تهرانی نیز که به دلایلی همچون تغییر محل سکونت، احتیاج به تغییر اطلاعات ثبت شده خود دارند باید با ارسال 2*شناسه قبض محل سکونت قبلی به سرشماره 10001521، داده های ثبتی قبلی را لغو و شناسه قبض محل سکونت جدید را همراه با 1* به شماره مزبور، پیامک نمایند.

به همین دلیل، کارشناسان این شرکت نیز در سامانه های تلفنی 1521 و 121 ضمن ارائه هدایت های مورد احتیاج، آماده ثبت اطلاعات مشترکان شهر تهران هستند.

شایان ذکر است؛ مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قادرند با مراجعه به تارنمای این شرکت و مشاهده ریز اطلاعات قبض برق مصرفی و همچنین سوابق مصرف برق اشتراک خود در سنوات مختلف، در صورت احتیاج، قبض برق مصرفی خود را نیز چاپ نمایند.

حذف قبوض کاغذی برق، گامی مهم در راستای کاهش هزینه ها و آلاینده های زیست محیطی، خدمات رسانی دقیق، سریع و بهینه و تکریم مشترکان و تحکیم و گسترش اهداف دولت الکترونیک است و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، قدردان همکاری و همراهی گسترده مردم فهیم پایتخت در اجرای این طرح بزرگ ملی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 362

به "چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید