کرونا بازی نماینده چین را به پشت درهای بسته برد

به گزارش استدیو مرینا، با اعلام اتحادیه فوتبال چین و با تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا، ملاقات تیم های فوتبال شانگهای SIPG چین و نماینده تایلند پشت درهای بسته برگزار می گردد.

کرونا بازی نماینده چین را به پشت درهای بسته برد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، پس از صدور بیانیه از سوی اتحادیه فوتبال چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تأیید کرد که ملاقات تیم های فوتبال شانگهای SIPG چین و بوریرام یونایتد تایلند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل انتشار ویروس کرونا میان مردم چین، پشت درهای بسته برگزار می گردد.

اتحادیه فوتبال چین در بیانیه ای اظهار داشت با توجه به نمونه های ویروس کرونا که در بسیاری از اماکن کشور ظاهر شده، برای کاهش سرایت بیماری به وسیله تجمع جمعیت، اتحادیه فوتبال چین پس از مشورت با AFC و تیم های حاضر در این مسابقه، تصمیم گرفت که بازی بدون تماشاگر برگزار گردد.

ملاقات دو تیم روز سه شنبه هفته جاری برگزار می گردد و پیروز این مسابقه، در گروه H لیگ قهرمانان آسیا با تیم های اف سی سیدنی استرالیا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی همگروه خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 641

به "کرونا بازی نماینده چین را به پشت درهای بسته برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بازی نماینده چین را به پشت درهای بسته برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید