کشتی گیران پرافتخاری ورزشکاران استان خراسان رضوی هستند

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این ملاقات با ارائه گزارشی از شرایط کنونی کشتی در کشور گفت: اگر به رشته های ورزشی استان خراسان رضوی نگاه کنید، می بینید که تنها کشتی بوده که در المپیک مدال آوری نموده و بیشترین افتخارات ورزشی استان نیز توسط کشتی گیران بدست آمده است.

کشتی گیران پرافتخاری ورزشکاران استان خراسان رضوی هستند

وی ادامه داد: در گذشته کشتی بیشترین افتخارات را برای مشهد و استان خراسان رضوی بدست آورده است که می توان در این زمینه به برداران خادم، مجید خدایی، عبدالرضا کارگر، ناصر زینل نیا و … اشاره نمود.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: متأسفانه در حال حاضر به کشتی مانند سایر رشته های ورزشی دیگر نگاه می گردد اما نمی دانم این نگاه با چه شاخص بندی انجام می گردد.

وی اضافه کرد: وقتی یک رشته ورزشی این پتانسیل را دارد که در میادین المپیک و جهانی افتخارآفرین باشد، باید توجه ویژه ای به آن گردد و دلیل اینکه کشتی خراسان رضوی با سال های گذشته خود فاصله گرفته، عدم توجه به آن است.

معتمدیان استاندار خراسان رضوی با اعلام حمایت از ورزش ملی کشور گفت: رئیس هیأت کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان با همکاری یکدیگر برنامه های خود را تنظیم و به ما اعلام نمایند تا بتوانیم از ظرفیت های بخش خصوصی برای یاری به کشتی استان استفاده کنیم.

در این ملاقات همچنین مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه ها، یکی از باشگاه های شهر مشهد زیر نظر هیأت کشتی استان فعالیت خود را ادامه دهد تا تیم استان از شرایط تمرینی دور نباشد.

مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی استان و عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه حضور داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1388

به "کشتی گیران پرافتخاری ورزشکاران استان خراسان رضوی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران پرافتخاری ورزشکاران استان خراسان رضوی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید