کشف کوله حاوی موادمحترقه در مترو

به گزارش استدیو مرینا، رییس پلیس متروی پایتخت از دستگیری دو جوان با چهارو نیم کیلوگرم اکلیل سرنج در خط پنج مترو اطلاع داد.

کشف کوله حاوی موادمحترقه در مترو

سرهنگ سعید عطااللهی در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: حمل هرگونه مواد محترقه و منفجره در مترو ممنوع است و به همین دلیل نیز با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری است، ماموران پلیس مترو از روزهای گذشته با حساسیت بیشتری بر این موضوع نظارت داشتند و اقدام به گشت زنی هدفمند در خطوط مترو می نمایند.

وی با بیان اینکه در راستای همین گشت زنی ها نیز ماموران پلیس مترو در خط پنج مترو به دو جوان با یک کوله پشتی مشکوک شدند، گفت: ماموران پلیس اقدام به تحت نظر قراردادن دو جوان نموده و در نهایت اقدام به متوقف کردن آنان و بازرسی از کوله پشتی همراشان کردند که در جریان این اقدام معین شد این کوله مملو از اکلیل سرنج است.

عطااللهی میزان موادمحترقه داخل این کوله را چهارهزار و 500 گرم مطرح نمود و گفت: دو جوان اقرار کردند که قصد داشتند اکلیل سرنج را از طریق مترو از تهران به کرج منتقل نمایند که شناسایی شدند.

رییس پلیس متروی پایتخت با اشاره به احتمال انفجار این مواد در مترو، گفت: اگر خدایی ننموده این مواد در داخل مترو یا واگن و در ازدحام جمعیت دچار انفجار می شد، صدمات ناشی از آن بسیار جبران ناپذیر بود و ممکن بود تعدادی از مسافران نیز دچار حادثه شوند.

به گفته وی، دو جوان دستگیری شده و پس از تشکیل پفراینده برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1520

به "کشف کوله حاوی موادمحترقه در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کوله حاوی موادمحترقه در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید