کورس خونین پسران سانتافه سوار و دختران پژوسوار ، درگیری خونین در یکی از خیابان های شمال تهران

به گزارش استدیو مرینا، کورس خیابانی دو خودرو با 4 سرنشین پسر و دختر به پایانی هولناک منتهی شد.

کورس خونین پسران سانتافه سوار و دختران پژوسوار ، درگیری خونین در یکی از خیابان های شمال تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از همشهری آنلاین، چند شب قبل گزارش درگیری خونینی در یکی از خیابان های شمال تهران به پلیس اعلام شد. این درگیری بین دو گروه از پسران جوان اتفاق افتاده بود و در جریان آن یکی از آنها با مشت 3نفر دیگر را به شدت مصدوم نموده بود. شدت ضربات به حدی بود که یکی از مصدومان به کما رفته بود و 2مصدوم دیگر نیز آسیب زیادی دیده بودند.

به دنبال این اتفاق، مأموران به تحقیق از طرفین درگیری پرداختند و جوان ضارب را شناسایی و دستگیر کردند. او در بازپرسی ها به جرم خود اقرار کرد و گفت: من بوکسور هستم و شب حادثه با دوستانم سوار ماشین بودیم تا برای انجام یک معامله به خانه دوست دیگرمان برویم. در یکی از اتوبان های شمال تهران بودیم که متوجه سرعت زیاد دو خودرو شدیم. یکی از خودروها هیوندا سانتافه و خودروی دیگر پژو بود.

وی ادامه داد: سرنشینان سانتافه 3پسر جوان بودند و داخل پژو نیز 2دختر بودند. خوب که دقت کردم، دیدم یکی از دختران پژوسوار، مهنار، دختر مورد علاقه ام است. تصور کردم که پسران سانتافه سوار قصد مزاحمت برای دختر مورد علاقه ام و دوستش را دارند و خبر نداشتم که آنها کورس گذاشته اند. چنان عصبانی شدم که تصمیم گرفتم از پسران سانتافه سوار انتقام بگیرم. به تعقیبشان پرداختم و مقابل ماشین آنها پیچیدم، سپس هر 3نفرشان را از ماشین پیاده نموده و با مشت به جانشان افتادم.

پسر جوان در ادامه گفت: من سال هاست که ورزش بوکس می کنم و در آن لحظه به حدی عصبانی بودم که با مشت به سر و صورت 3پسر جوان کوبیدم و آنها بیهوش و راهی بیمارستان شدند. دو نفرشان به هوش آمدند و یکی از آنها در کماست. بعد از آن بود که فهمیدم دختر موردعلاقه ام و دوستش در خیابان آنها را دیده و شرط بندی نموده بودند که هرکدام زودتر به مقصد برسند، برنده هستند. حالا به شدت پشیمانم.

متهم پس از اقرار به جرم خود با دستور بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران نهاده شد. این در حالی است که جوان مصدوم که تا یک قدمی مرگ پیش رفته و در کما بود از مرگ نجات یافته و پس از گذشت یک هفته به هوش آمد. تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1361

به "کورس خونین پسران سانتافه سوار و دختران پژوسوار ، درگیری خونین در یکی از خیابان های شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس خونین پسران سانتافه سوار و دختران پژوسوار ، درگیری خونین در یکی از خیابان های شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید