کونسیسائو: 70 دقیقه یوونتوس را خنثی کردیم، در بازی برگشت تنها دفاع نخواهیم کرد

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی تیم فوتبال پورتو می گوید تیمش در بازی برگشت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تنها به فکر دفاع کردن نخواهد بود.

کونسیسائو: 70 دقیقه یوونتوس را خنثی کردیم، در بازی برگشت تنها دفاع نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگاران، سرجیو کونسیسائو در پی برتری خانگی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: جای ناامیدی دارد که دروازه مان (در دقیقه 82 توسط کیه زا) در این دیدار باز شد، ما تا دقیقه 71 یوونتوس را کاملاً از دروازه مان دور نگه داشتیم و در فاز دفاعی آنها را خنثی کردیم.

وی افزود: ما تمامی نقات قوت یووه را تحت فشار قرار دادیم از جمله آدرین رابیو در میانه میدان، این در حالی است که فدریکو کیه زا در به عمق زدن دفاع حریف خیلی خوب است و رونالدو هم در محوطه جریمه فوق العاده است. ما به لحاظ استراتژیکی در این بازی عالی بودیم، اما ما تازه نیمی از این تقابل را طی کرده ایم. برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی هم نیاز داریم در هر لحظه از بازی برگشت همین قدر قدرتمند باشیم.

وی افزود: روی گلی که دریافت کردیم، مرتکب دو یا سه اشتباه در فاز دفاعی شدیم. هنوز یک بازی دیگر با یوونتوس باقی مانده است که نیاز به ادامه کارمان در همین سطح و تمرکز داشتن روی هر لحظه از بازی داریم چون کوچکترین اشتباه، تیم را در خطر دریافت گل قرار می دهد. این اتفاق در این بازی افتاد چون در حدود 70 دقیقه یوونتوس حتی یک موقعیت هم روی دروازه ما خلق نکرد. موسی مارگا به خوبی رابیو را بسته بود و ما بازیکنان دیگر یوونتوس را نیز طوری بسته بودیم که مانع بازیسازی آنها از عقب زمین شده بودیم.

سرمربی پرتغالی پورتو در تکمیل صحبت هایش گفت: عملکرد ما تماشایی نبود چون ما بیشتر از اینکه حمله کنیم، دفاع کردیم اما در چنین سطح از مسابقات و مقابل یوونتوس این کاری است که باید انجام دهید. ما باید از نظر دفاعی دقت بیشتری داشته باشیم و سپس از هر اشتباه حریف نهایت استفاده را ببریم. یوونتوس در بازی برگشت به دنبال نتیجه خواهد بود، اما این بدین معناست نیست که ما در آن بازی تنها دفاع خواهیم کرد، در غیر اینصورت در نهایت دروازه مان باز خواهد شد.

کونسیسائو در سرانجام گفت: اگر کوادرادو، پائولو دیبالا و دیگر مصدومان یوونتوس به ترکیب این تیم بازگردند، شخصیت تیمی شان کاملاً متفاوت خواهد شد، اما ما یوونتوس را برای بازی برگشت به دقت آنالیز خواهیم کرد و خودمان را برای آن بازی آماده خواهیم کرد چون می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1485

به "کونسیسائو: 70 دقیقه یوونتوس را خنثی کردیم، در بازی برگشت تنها دفاع نخواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو: 70 دقیقه یوونتوس را خنثی کردیم، در بازی برگشت تنها دفاع نخواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید