از اندونزی، یوسف زاده: زحمات اصلی را مربیان در شهرستان ها می کشند

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان معتقد است به ثمر نشستن و کسب مدال های رنگارنگ در جودو، حاصل زحمات مربیان در شهرستان هاست.

از اندونزی، یوسف زاده: زحمات اصلی را مربیان در شهرستان ها می کشند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مسابقات انفرادی جودوی نابینایان به خاتمه رسید و تیم ایران موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد. محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان پس از خاتمه مسابقات بخش انفرادی گفت: ما کار خاصی انجام ندادیم. زحمات اصلی را آن مربیانی انجام داده اند که این بچه ها را پیدا نموده اند، با آنها تمرین نموده و به این سطح رسانده اند. ما تنها جودوکاران را صیقل دادیم.

وی ادامه داد: امیدوارم روزی فرا برسد که ما در جودو یک تیم دوم هم داشته باشیم و بتوانیم آنها را در رقابت های جهانی و کمپ های مشترک شرکت دهیم تا هم پشتوانه سازی برای تیم اصلی باشد و هم باعث انگیزه آنها گردد.

یوسف زاده در خصوص سطح رقبا و عدم برگزاری اردوهای برون مرزی گفت: من دو دهه در تمام سطوح جودو تجربه داشته ام و اگر بتوان اردوهایی در همین کشورهای همسایه مثل آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان، قزاقستان و ازبکستان که هزینه چندانی به نسبت ژاپن و کانادا ندارند، برگزار کرد، می توان نتایج بسیار بهتری هم گرفت.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان در خصوص عدم حضور علیرضا خجسته در تیم ملی و جایگزینی علی عباس نژاد به جای وی گفت: سه هفته قبل در مسابقات جهانی باکو اعلام کردند افرادی که بخواهند در رقابت های نرمال شرکت نمایند، نمی توانند در رقابت های پارا هم شرکت داشته باشند. از آنجایی که وی سن پایینی دارد و 21 سالش است، تصمیم گرفت آینده خود را در جودوی افراد بینا ادامه دهد و ما نیز به تصمیم او احترام گذاشتیم و توانستیم علی عباس نژاد را جایگزین وی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 50

به "از اندونزی، یوسف زاده: زحمات اصلی را مربیان در شهرستان ها می کشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، یوسف زاده: زحمات اصلی را مربیان در شهرستان ها می کشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید