گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رحیمی: برادران استکی با تیم ملی هندبال بد کردند؛ آنها را نمی بخشم، باخت به کره برای من قابل قبول نبود

به گزارش استدیو مرینا، رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: براداران استکی به تماس های من و دبیر فدراسیون پاسخ ندادند و به تیم ملی نیامدند، آنها را نمی بخشم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رحیمی: برادران استکی با تیم ملی هندبال بد کردند؛ آنها را نمی بخشم، باخت به کره برای من قابل قبول نبود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، تیم ملی هندبال در هجدهمین دوره بازی های آسیایی نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه و با برد مقابل عربستان تنها توانست رده پنجم را از آن خود کند. علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال در این باره گفت: بازی با قطر را باید واگذار می کردیم، چون آنها در تیم خود از همه ملیت ها بازیکن گرفته اند. مشخصاً مقابل منتخب دنیا نمی توانید پیروز شوید. در بازی با بحرین هم آنها از ما بهتر بازی کردند و به برد رسیدند.

وی در ادامه تأکید کرد: حق بحرین مقابل ما برد بود، اما باخت به کره برای من قابل قبول نیست. در این مدت تمام تلاشم این بوده که تمامی امکانات و اردوهای تدارکاتی را به نحو احسن برای ملی پوشانم فراهم سازم. بعد از ملاقات با بحرین نیز نشست هایی برای تیم برگزار کردیم تا تیم خود را از فضای باخت خارج کند، اما نشد که نشد.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به نبود هفت لژیونر تیم ملی، بیان کرد: بازی های آسیایی در تقویم دنیای نیست و به این دلیل خیلی از بازیکنان ما نتوانستند بیایند. البته از پوریا نوروزی نژاد تشکر می کنم که از همان ابتدا دلایل باشگاهش را مطرح و خاطرنشان کرد که نمی آید. یوسف نژاد هم به همان شکل، اما برادران استکی را نمی بخشم. نه باشگاه شان جواب ما را داد و نه خود این دو بازیکن به تماس های من و حتی محمدرضا رجبی، دبیر فدراسیون که زمانی کاپیتان آنها بود، پاسخ ندادند.

رحیمی خاطر نشان کرد: پیام های آنها را در رسانه ها می خواندیم که نمی آیند. احترام به تیم ملی واجب است. مثل سایر بازیکنان از همان ابتدا به من شرح می دادند. برای برادران استکی در سپاهان کم نگذاشته بودم و کار خوبی نکردند با من و به هندبال بد کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 604

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رحیمی: برادران استکی با تیم ملی هندبال بد کردند؛ آنها را نمی بخشم، باخت به کره برای من قابل قبول نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رحیمی: برادران استکی با تیم ملی هندبال بد کردند؛ آنها را نمی بخشم، باخت به کره برای من قابل قبول نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید