مصاحبه باید جای تک صدایی را بگیرد

به گزارش استدیو مرینا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: جامعه ما در شرایط فعلی نیاز دارد تا آستانه تحمل و پذیرشِ نقد در آن بالا برود و گفتگو و دیالوگ جای تک صدایی و لجاجت را بگیرد.

مصاحبه باید جای تک صدایی را بگیرد

به گزارش ، کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تاکید بر استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت های موجود در استان برای برگزاری باشکوه هفته پژوهش گفت: امسال همه دستگاه ها با هم افزایی و همکاری تلاش خواهند نمود که برنامه های جذاب و پرمحتوایی به مخاطبین ارائه دهند تا هم فرهنگ پژوهش، ترویج و گسترش یابد و هم شأن و منزلتِ این مهم، در میان مردم ارتقاء داده شود.

کریمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه جامعه ما در شرایط فعلی نیاز دارد تا آستانه تحمل و پذیرشِ نقد در آن بالا برود و مصاحبه و دیالوگ جای تک صدایی و لجاجت را بگیرد، گفت: انتظار بدنه اجتماعی از جامعه دانشگاهی و اساتید عزیز، ترویج چنین نگاهی در میان مردم است نه اینکه آنها خود به محض شنیدن انتقادی برآشفته گردند و نخبگان را از بیان دیدگاه هایشان برحذر دارند.

او گفت : باید بپذیریم اگر امروزه در حوزه ای فسادی بروز می نماید به دلیل عدم شفافیت و عدم رصد فعل و انفعالات آن حوزه، توسط افکار عمومی می باشد .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در پایان با بیان این نکته که کارگروه پژوهش به دلیل حضور مدیران و اساتید دانشگاهی و روسای مجامع علمی و پژوهشی در آن می تواند نقش مهمی را در این راستا ایفا نماید، گفت : باید با استفاده از ظرفیت این کارگروه و با اتکاء به پژوهش های علمیِ بومی شده، برنامه های روشنگرانه ای را برای هدایت جامعه به سوی بیان نقدهای منصفانه و مشفقانه و تکثیر روحیه پاسخگویی ، تدوین و اجرایی نمود.

پایانی پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 468

به "مصاحبه باید جای تک صدایی را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه باید جای تک صدایی را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید