گوشی گلکسی S8 سامسونگ به روزرسانی اندروید9 پای را دریافت کرد

به گزارش استدیو مرینا، گوشی گلکسی S8 سامسونگ پایان به روزرسانی اندروید 9 پای را دریافت کرد. شاید تصور کنید اکنون بسیار دیر است اما این طور نیست. درست است که گوگل در حال حاضر اندروید 10 را وارد بازار نموده است اما تا زمان رسیدن این نسخه به همه کاربرانی که گوشی های غیر از پیکسل دارند زمان ضروری است.

گوشی گلکسی S8 سامسونگ به روزرسانی اندروید9 پای را دریافت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گاهی بعضی از مدلهای محبوب در به روزرسانی های خود به مشکل و تاخیر بر می خورند. با این وجود اکنون به روزرسانی جدید برای گوشی گلکسی S8 در دسترس است.

با بارگیری این به روزرسانی 1.6 گیگابایتی، پس از نصب نسخه نرم افزار G892USQU5CSG7 را اجرا می کنید. این بسته یکی از UI های جدید سامسونگ را در بالای گوگل پای قرار می دهد و شامل سطح امنیتی امنیتی 1 ژوئیه 2019 است. درست است که این سطح شاید کمی دیر به نظر برسد اما برای کاربران منتظر S8 کاملا به موقع است.

طبق معمول ممکن است چند روز طول بکشد تا دستگاه شما این به روزرسانی را دریافت کند بنابراین بهتر است کمی شکیبا باشد. اما اگر برای دریافت این به روزرسانی عجله دارید می توانید این به روزرسانی را به صورت دستی در بخش تنظیمات> به روزرسانی نرم افزار بارگیری کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 325

به "گوشی گلکسی S8 سامسونگ به روزرسانی اندروید9 پای را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی S8 سامسونگ به روزرسانی اندروید9 پای را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید