یک وب سایت مسافرتی مونترال را در میان برترین شهرهای دنیا از نظر حمل و نقل عمومی طبقه بندی نموده است

به گزارش استدیو مرینا، گزارش منتشر شده به وسیله وب سایت مسافرتی آمریکایی SmarterTravel، مونترال را در میان 10 شهر برتر دنیا از نظر حمل و نقل عمومی قرار داده است.

یک وب سایت مسافرتی مونترال را در میان برترین شهرهای دنیا از نظر حمل و نقل عمومی طبقه بندی نموده است

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این گزارش سیستم حمل و نقل عمومی شهرها را ارزش گذاری نموده و برترین شبکه های حمل و نقل را بر اساس دسترسی به نقاط مختلف شبکه شهری، قابلیت اطمینان، تعداد سرویس های ارائه شده و ارزان بودن آنها طبقه بندی نموده است.

رتبه بندی SmarterTravel بعلاوه آسان بودن استفاده از خدمات این سیستم از جمله به کار بردن رنگ های راهنما و تابلوهای چند زبانه برای مسافران را مورد توجه قرار داده است.

این گزارش می گوید:با وجود خطوط مختلف و متعدد مترو و شبکه گسترده اتوبوسرانی، سیستم حمل و نقل عمومی مونترال شما را بدون اینکه دچار سردرگمی شوید، به آسانی به هر نقطه ای از شهر که بخواهید می رساند.

از جمله این نقاط مهم می توان به مونترال قدیم، Saint-Joseph Oratory و Jean-Talon Market در امتداد ایستگاه های مترو اشاره نمود، بنابراین شبکه حمل و نقل مونترال به علت خدمات رسانی مفید و مناسب جهت جابجایی گردشگران به نقاط مهم شهر مورد ستایش و تحسین نهاده شد.

وب سایت TripAdvisor، رتبه بندی مونترال را با خلاصه ای از قیمت بلیط های پیشنهادی و انعطاف پذیر شبکه STM خاطرنشان کرد: بلیط یک طرفه 3.25 دلار، بسته 10 سفره 27 دلار، بلیط یک روزه با تعداد سفر نامحدود 10 دلار، بلیط آخر هفته با تعداد سفر نامحدود 13.75 دلار و بلیط ماهانه با تعداد سفر نامحدود 83 دلار.

به گفته SmarterTravel، مونترال به همراه 9 شهر دیگر دنیا به اسم دارندگان برترین حمل و نقل عمومی رتبه بندی شده است:

  • توکیو، ژاپن
  • پاریس، فرانسه
  • هنگ کنگ، چین
  • مسکو، روسیه
  • سیدنی، استرالیا
  • زوریخ، سوییس
  • سنگاپور، سنگاپور
  • سن فرانسیسکو، کالیفرنیا
  • سائو پائولو، برزیل
به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1732

به "یک وب سایت مسافرتی مونترال را در میان برترین شهرهای دنیا از نظر حمل و نقل عمومی طبقه بندی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک وب سایت مسافرتی مونترال را در میان برترین شهرهای دنیا از نظر حمل و نقل عمومی طبقه بندی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید