2000 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان افتتاح می گردد

به گزارش استدیو مرینا، استاندار همدان از افتتاح 2000 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان در اردیبهشت ماه سال جاری اطلاع داد.

2000 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان افتتاح می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از همدان، محمدناصر نیکبخت بعد از ظهر امروز در در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان همدان گفت: به زودی رئیس جمهور به استان همدان سفر می نماید تا بعضی پروژه های استان همدان از جمله آن می توان به پروژه راه آهن همدان-تهران اشاره نمود.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان همدان پروژه های دیگری نیز به بهره برداری می رسد، اضافه نمود: در سفر رئیس جمهور به استان همدان دو هزار میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد.

نیکبخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شرایط فعلی باید از قوانین و دستورالعمل ها برای رونق فراوری استفاده کرد، اضافه نمود: شرکتی همچون کارخانه شوکت می تواند در راستای فراوری بخاری های کم مصرف گازسوز اقدامات اساسی انجام دهد و در استان همدان نیز باید گام های حمایتی از آن برداشته گردد.

وی با اشاره به اینکه ترویج استفاده از بخاری های کم مصرف گازسوز باید ابتدا تسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان ترویج گردد، بیان کرد: دو هزار بخاری توسط اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از محل اعتبارات خریداری گردد تا این کار توسط استان همدان کلید بخورد.

استاندار همدان با بیان اینکه وقتی یک استان این کار را آغاز کند رویه شده و مابقی استان ها نیز اقدام می نمایند، گفت: روسای سازمان صنعت و معدن و نوسازی مدارس تا به امروز اعلام نکردند مشکل این کار از کجاست که بتوان آن را پیگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه یک استعلام و جواب نباید سه ماه طول بکشد گفت: سازمان بازرسی قصد همکاری دارد و باید پیگیری های لازم در این راستا انجام گردد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه امور در بانک کشاوری نباید معطل گردد، توضیح داد: نباید طرحی دو سال معطل بماند چرا که این موضوع درست نبوده و نباید چنین رفتاری با سرمایه گذاران گردد.

وی اضافه نمود: بانک کشاورزی با این همه توجه خاصی که مدیرعامل و هیئت مدیره به کشاور و فراوری دارد طرحی که استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کارگروه تسهیل دنبال آن است دو سال در چرخه بانک کشاورزی معطل بماند.

استاندار همدان با بیان اینکه رسیدگی به مسائل فراوری و پروژه های فراوریی در استان همدان ضمن اینکه مواردی هست که گاهی اوقات به تاکیدات بیشتری دارد رضایت بخش است، اضافه نمود: امیدواریم سال جاری که به نام فراوری و اشتغال نام گذاری شد و بسیار مناسب است بتوان به یاری بانک ها فراوری را رونق بیشتری داده و افزایش دهیم که در حاصل فراوری به اشتغال مناسبی می رسد.

نیکبخت گفت: یکی از عمده ترین مسائل جامعه امروز بحث اشتغال است که با آنچه از گذشته مانده بود تعطیلی واحدهای فراوریی را به دنبال داشت باعث شد تا اشتغال یکی از عمده ترین مسائل دیده گردد.

وی با اشاره به اینکه با وجود ایجاد سالانه 700 هزار شغل هنوز در جامعه مسئله بیکاری وجود دارد چون واحدهای فراوریی تعطیل شده و یاری نشدند، بیان کرد: خوشبختانه با رسیدگی به 824 واحد فراوریی در استان همدان و پرداخت 950 میلیارد تومان تسهیلات بیش از سال 94 به صورت مستقیم بالای 90 درصد واحدها که قابلیت احیا داشتند به کار برگشتند.

نیکبخت با بیان اینکه واحدهای جدیدی که در استان ایجاد شد اشتغال 800 تا 900 نفری در ماه را در پی داشت گفت: با توجه به همه زیرساخت ها و برنامه هایی که در این سه چهار ساله در کشور ایجاد شد برای جهش سازنده و ارزشمندی آماده شده ایم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 704

به "2000 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 میلیارد تومان پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید