66 پروژه توسعه محلی در سطح 13 محله منطقه 8 کلید خورد

به گزارش استدیو مرینا، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه پایش عملکرد و آنالیز پروژه های توسعه محلی شهرداری منطقه8، با حضور مجید فراهانی ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر،مسعود رنجبریان شهردار منطقه، معاونان، مدیران شهری و دبیران شورایاری های محلات سیزده گانه برگزار گردید.

66 پروژه توسعه محلی در سطح 13 محله منطقه 8 کلید خورد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مسعود رنجبریان شهردارمنطقه8 با بیان اینکه اجرای پروژه های توسعه محله ای را در اولویت قرار داده ایم و معتقدیم با این پروژه ها که به درخواست شهروندان و شورایاران مصوب شده است، شاهد توسعه و آبادانی در محلات خواهیم بود گفت: پروژه های توسعه محله ای با مشارکت وهمراهی شورایاران محله های منطقه8 برنامه ریزی و در مرحله اجرا قرار گرفته است.

رنجبریان هدف ازاجرای پروژه های توسعه محله ای را افزایش کیفیت زندگی شهروندان بویژه در محلات کم برخوردار و مرتفع ساختن چالش های اساسی محلات متناسب با نیازشهروندان دانست وافزود:طی بازدیدهای میدانی که به همراه شورایاران هرمحله داشته ایم، احصاء نیازهای محلات کم برخوردار و رسیدگی به آنها درقالب پروژه های کوچک محله ای درالویت قرارگرفته است همچنین پروژه های توسعه محله ای با سرعت قابل توجهی در حال انجام است و به همین سبب با توجه و پیگیری ویژه بخشی از این پروژه ها تا خاتمه امسال به اتمام می رسند. البته در دو موضوع نبود بیمارستان و کلانتری در منطقه که از دغدغه های مهم شهروندان و شورایاران محسوب می گردد پیگیری های لازم اجرا شده است که امیدوارم با همکاری های بین بخشی با سایرمجموعه ها بتوانیم در حل این مشکل هر چه زودتر اقدام کنیم.

مجید فراهانی، ناظر رئیس شورا درامورمحاسبات و پایش عملکرد شورای شهر در این نشست با تبریک سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: یاد و خاطره حماسه آفرینی شهداء،ایثارگران و رزمندگان عزیز را گرامی می دارم. همه روز ها روز مردم هستند، مردمی که صاحبان اصلی شهر و کشور هستند، همان مردمی که فارغ از قومیت،زبان ،مذهب و دین بر پایه عشق و علاقه به ایران عزیز جنگ را اداره کردند، در برابر تحریم ها دوام آوردند و در دوران کرونا پشت و پناه هم بودند و هستند. مردمی که بر اساس قانون اساسی حق انتخاب دارند و محرم کشورند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز با مشارکت شورایاران در منطقه 8 ما شاهد تعریف 66 پروژه توسعه محلی در سطح 13 محله منطقه 8 با پیشرفت فیزیکی خوب هستیم گفت: خوشبختانه با پیگیری شهردارمحترم منطقه وهمکاری و همدلی مدیریت شهری منطقه با شورایاران این پروژه ها بزودی تکمیل و به مردم تحویل داده خواهد شد.

فراهانی درخصوص بعضی اقدامات شهرداری منطقه نیزافزود:احداث مجموعه ورزشی شهدای نارمک ،احداث پردیس فرهنگی امام هادی (ع) ،احداث باغ ایرانی ترنج زندگی، واقع درمحله زرکش،احداث میدان قمربنی هاشم واقع درمحله تهرانپارس، احداث هایپر گل وگیاه و رستوران و کافی شاپ ایوار، احداث 100 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های سطح منطقه (معلم، سحر، تابان، آتش نشان و ...) و خاتمهه تاکسی چهارراه تهرانپارس، احداث 3 بوستان ارمغان واقع در محله لشکر، بوستان خطی در کنارگذر عظیمراه امام علی (ع)، بوستان سبز مهر زندگی واقع در محله سبلان، احداث خاتمهه تاکسی چهارراه تهرانپارس ،احداث پارکینگ زیرسطحی شهید مدنی واقع درمحله لشکر،احداث مخزن پلی اتیلن 1100 مترمکعبی ذخیره آب و اجرای ایستگاه پمپاژدر مسیل باختر، پوشش 93 درصدی آبیاری مکانیزه فضای سبز منطقه از جمله پروژه های عظیم و کوچکی بوده است که یابه بهره برداری رسیده است و یا تا خاتمه سال 1400 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

در انتهای نشست همچنین تفاهم نامه پایش عملکرد بین شهرداری منطقه 8 و ناظر رئیس شورا در امور محاسبات و پایش انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1620

به "66 پروژه توسعه محلی در سطح 13 محله منطقه 8 کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "66 پروژه توسعه محلی در سطح 13 محله منطقه 8 کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید