8 صندلی در گیلان بنزین یارانه ای توزیع می نمایند، 20 صندلی در صف انتظار سامانه هوشمند

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/گیلان مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان گفت: هم اکنون هشت صندلی به سامانه هوشمند سوخت اتصال دارند و بنزین را با نرخ یارانه ای توزیع می نمایند که این هشت صندلی در سطح استان پراکنده هستند.

8 صندلی در گیلان بنزین یارانه ای توزیع می نمایند، 20 صندلی در صف انتظار سامانه هوشمند

کوروش بالادست در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با بیان اینکه در حال حاضر 117 صندلی از 127 صندلی موجود در استان گیلان به صورت آفلاین دارند کار عرضه بنزین را انجام می دهند، اظهار کرد: امکان راه اندازی آفلاین 10 صندلی به جای مانده به دلایل فنی و زیرساختی فراهم نشده است.

وی از راه اندازی این 10 صندلی تا فردا اطلاع داد و اضافه نمود: هم اکنون هشت صندلی به سامانه هوشمند سوخت اتصال دارند و بنزین را با نرخ یارانه ای توزیع می نمایند که این هشت صندلی در سطح استان پراکنده هستند.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی گیلان، با بیان اینکه 20 صندلی در صف انتظار برای اتصال به سامانه هوشمند سوخت هستند، اعلام کرد: این صندلی ها به زودی وارد مدار می شوند.

بالادست، اختلال ایجاد شده را کشوری دانست و یادآور شد: در حال حاضر چندهزار صندلی در حال اتصال به سامانه هوشمند سوخت هستند و لذا وارد مدار شدن زمان بر است و استان ها به نوبت اتصال پیدا می نمایند.

وی با بیان اینکه ظرف 48 ساعت آینده بخش اعظمی از صندلی های استان وارد مدار می شوند، مطرح نمود: طبق برنامه ریزی های اجرا شده به زودی صندلی های شرق و غرب و مرکز استان به صورت پراکنده وارد مدار می شوند تا همه مردم بتوانند استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1830

به "8 صندلی در گیلان بنزین یارانه ای توزیع می نمایند، 20 صندلی در صف انتظار سامانه هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 صندلی در گیلان بنزین یارانه ای توزیع می نمایند، 20 صندلی در صف انتظار سامانه هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید