آشنایی با 14 عدد دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی

به گزارش استدیو مرینا، کلاس، سادگی و گرمی از ویژگی های شاخص آشپزخانه به سبک ایتالیایی است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مشتاق سبک گرم و صمیمی کلاسیک در آشپزخانه خود هستید بگونه ای که حتی گذر زمان را هنگام بودن در آن احساس نکنید، پس آشپزخانه های ایتالیایی دقیقا همان چیزی هستند که به دنبالشان می گشت. آشپزخانه ایتالیایی دنیایی است که با چوب های صیقلی، براق و درخشنده پوشیده شده، درست مانند پارچه ای از چوب که بروی تمام لوازم کشیده شده اند. جای شکی نیست که همین یک عامل برای دلپذیر بودن این آشپزخانه ها کفایت خواهد نمود.

آشنایی با 14 عدد دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نوع طراحی آشپزخانه های ایتالیایی طوری است که سریعا می توانند به مکانی برای حضور تمامی اعضای خانواده به دور هم تبدیل شوند، به همین خاطر یک آشپزخانه ایتالیایی به معنای واقعی کلمه حکم قلب و روح را برای یک خانه مدرن و امروزی خواهد داشت. مدل هایی که در شکل های زیر مشاهده خواهید کرد حسی از دوران خوش و خاطره انگیز گذشته را در خود دارند و در عین حال از شیوه طراحی مدرن و امروزی نیز بهره می برند.

همانطور که گفتیم سادگی یکی از ویژگی های اصلی آشپزخانه های ایتالیایی است. سبکی که در آن تمامی عناصر آشپزخانه از خطوطی صاف و مستقیم در طراحی خود استفاده می نمایند. البته زمانی که این سادگی را با شکوه و جلال چوب طبیعی ترکیب می کنید دیگر نهایت لذت را از بودن در یک آشپزخانه خواهید برد. در شکل های زیر سعی شده از مدل های کاملا متفاوت و متنوع آشپزخانه هایی ایتالیای آورده گردد. از رنگ ها و ترکیب های گوناگون گرفته تا قفسه ها و شلف های نگهداری متنوع هر مدل از طرحی بخصوص و منحصر بفرد در دکوراسیون خود استفاده می نماید. البته این آشپزخانه ها طوری طراحی شده اند که بنا به نظر مشتری، امکان نصب جزیره در وسط آشپزخانه نیز وجود دارد.

آشپزخانه به سبک ایتالیایی

منبع: اتاق
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1168

به "آشنایی با 14 عدد دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 14 عدد دکوراسیون آشپزخانه به سبک ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید