آمادگی 16 مرکز اقامتی بیله سوار در طول ایام عید نوروز 98

به گزارش استدیو مرینا، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از آمادگی 16 مرکز اقامتی اعم از هتل، مهمانپذیر، خانه مسافر ها و مدارس در طول ایام عید نوروز 98 اطلاع داد.

آمادگی 16 مرکز اقامتی بیله سوار در طول ایام عید نوروز 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، فرنام حامد با اعلام این خبر گفت: این مراکز اقامتی با ظرفیتی 350 تا450 نفری برای اسکان مسافران آماده هستند.

او با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر در بیله سوار اضافه کرد: در این جلسه به ساماندهی و ارتقا خدمات سفر ویژه نوروز98 و تشریح وظایف کمیته های ده گانه اعضای ستاد پرداخته شد.

مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار با بیان اینکه این شهرستان برای استقبال از گردشگران نوروز از هرگونه آمادگی برخوردار است، اضافه کرد: طبیعت زیبا و بکر این منطقه در کنار آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری، وجود گمرگ، پایانه، بازارچه مرزی و بین المللی و تردد روزانه 3 هزار نفر اتباع آذری از ظرفیت های تاثیر گذار در رونق گردشگری شهرستان بحساب می آید.

حامد با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروز 98، اظهار کرد: اجرای برنامه های شاد ومتنوع، برنامه نوروزگاه و استفاده از تمامی ظرفیت های دستگاهای دولتی و خصوصی برای معرفی شایسته شهرستان امری ضروری در جذب گردشگران نوروزی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 144

به "آمادگی 16 مرکز اقامتی بیله سوار در طول ایام عید نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی 16 مرکز اقامتی بیله سوار در طول ایام عید نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید