آینده نامشخص گردشگری ایتالیا بدون آمریکایی ها

به گزارش استدیو مرینا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آینده نامشخص گردشگری ایتالیا بدون آمریکایی ها بچشم می آید.

آینده نامشخص گردشگری ایتالیا بدون آمریکایی ها

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

داستان چیست؟

کشورهای اتحادیه اروپا قصد دارند مرزهایشان را از اول جولای باز نمایند، اما با توجه به گزارش اخیر نیویورک تایمز احتمال ممنوعیت ورود مسافران ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها به دلیل شرایط بحرانی گسترش ویروس کرونا همچنان مطرح است.

طبق آمار دولتی ایتالیا در سال 2018، 4.15 میلیون نفر از ایالات متحده به ایتالیا سفر کردند و به این ترتیب، ایالات متحده پس از آلمان به دومین کشور با بیشترین شمار بازدیدنماینده از ایتالیا تبدیل شد.

فرانسه و بریتانیا نیز با اختلاف نه چندان زیاد پس از آلمان و ایالات متحده در این فهرست قرار گرفتند.

جهانگردان آمریکایی همچنین 2.8 میلیارد یورو از 42 میلیارد یورو سود حاصل از صنعت جهانگردی ایتالیا در سال 2018 را به خود اختصاص دادند.

از آنجایی که صنعت جهانگردی 13 درصد از تولیدات ناخالص داخلی ایتالیا را در بر می گیرد به رغم باز شدن مرزهای ایتالیا به روی بعضی از کشورها از تاریخ سوم ژوئن، صنعت جهانگردی این کشور هم اکنون نیز در دوران سختی به سر می برد، تا جایی که راهنماهای تورهای جهانگردی مقابل معبد پانتئون شعار ایتالیا بدون جهانگردی می میرد سر دادند و علیه فقدان حمایت دولت از صنعت جهانگردی اعتراض کردند.

حالا به نظر می رسد نبود جهانگردان آمریکایی، جهانگردی ایتالیا را با مسائل بیشتری روبرو خواهد نمود.

با این حال، بخش زیادی از بازدیدنمایندگان مناطق بخصوصی از ایتالیا را جهانگردان اروپایی به ویژه شهروندان آلمان تشکیل می دهند و ممنوعیت بازدیدنمایندگان آمریکایی یا روسی تاثیر چندانی بر این مناطق نخواهد داشت.

برای مثال دریاچه گاردا برای مسافران آلمانی و اتریشی که از راه زمینی سفر می نمایند، بسیار محبوب است.

نکته مثبتی که کاهش آمار سفر جهانگردان برای ایتالیا به دنبال دارد، کاهش ازدحام در شهرهایی همچون رم و ونیز بوده که همیشه با مشکل حضور بیش از حد جهانگرد روبرو بوده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 982

به "آینده نامشخص گردشگری ایتالیا بدون آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده نامشخص گردشگری ایتالیا بدون آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید