بهترین هتل های 4 ستاره ونیز؛ شهر رویایی ایتالیا

به گزارش استدیو مرینا، ونیز یکی از زیباترین و رمانتیک ترین شهرهای دنیا است که عاشقان بسیاری به آن سفر می نمایند؛ هتل های 4 ستاره در این شهر سفری لوکس و با خاطرات شیرین را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

بهترین هتل های 4 ستاره ونیز؛ شهر رویایی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

ونیز یکی از رمانتیک ترین و زیباترین شهرهای جهان است که بسیاری رویای سفر به این شهر را در سر می پرورانند. این شهر در کشور ایتالیا با داشتن سالانه میلیون ها توریست جزو شهرهای پربازدید جهان است. بازارها، پل ها، میدان ها، کانال های آب، کلیساها و موزه های تاریخی این شهر، همه در نوع خود تماشایی و منحصر به فرد هستند. با توجه به گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند، هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های 4 ستاره ونیز بپردازیم و با امکانات این هتل ها آشنا شویم؛ همراه ما باشید.

  • هتل ساوُیا اَند جُلاندا (Savoia & Jolanda)
  • هتل اسپلندید ونیز - استارهتلز کالِزیون (Splendid Venice - Starhotels Collezione)
  • هتل کارلتون آن دِ گرند کانال (Hotel Carlton On The Grand Canal)
  • هتل رِسیدِنزا داِپُکا سَن کاسیانو (Residenza dEpoca San Cassiano)
  • هتل کلمبینا (Hotel Colombina)
  • هتل تریتُن (Hotel Tritone)
  • هتل بِست وِستِرن پلاس بُلُنا (Best Western Plus Hotel Bologna)
  • هتل دُنا پالاس (Hotel Donà Palace)
  • هتل آنتونی (Antony Hotel)
  • هتل آلا کُمِدیا (Hotel A La Commedia)

هتل ساوُیا اَند جُلاندا (Savoia & Jolanda)

هتل ساوُیا اَند جُلاندا هتلی 4 ستاره و لوکس در شهر ونیز است که در نزدیکی میدان سنت مارک قرار گرفته است. منظره رو به این هتل فوق العاده است و مهمانان می توانند در شبانگاه، اطراف تالاب و زیر نور شهر به قدم زدن بپردازند و لحظات منحصر به فردی را تجربه نمایند.

اتاق های هتل با دکوراسیونی کلاسیک مبله شده است؛ مبل های استیل با منبت کاری های ظریف در کنار پرده های هماهنگ با کاغذ دیواری های اتاق ها، فضای آرام بخش و شاهانه ای را ایجاد نموده است. دیدن منظره زیبای قایق های شناور بر روی آب از اتاق ها، حس شادابی بسیاری را منتقل می نماید و مهمانان در کنار امکانات رفاهی که در اتاق ها نظیر اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی شیک وجود دارد اقامتی با خاطرات شیرین را سپری خواهند کرد.

مهمانان روز خود را با صبحانه متنوعی در رستوران هتل آغاز می نمایند. مهمانان می توانند از خوردن غذاهای ایتالیایی در رستوران این هتل برای ناهار و شام خود لذت ببرند. در محوطه خارجی هتل جایگاه های ساده چوبی چیده شده است که مهمانان برای صرف غذای خود می توانند به این بخش مراجعه نمایند.

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس آبی به هتل، ایستگاه زکریا است. اتوبوس های آبی خطوط 41 و 51 نیز در نزدیکی هتل قرار دارند و دسترسی آسانی را به ایستگاه قطار سانتالویسا به فاصله 25 دقیقه فراهم می نمایند. فاصله هتل تا میدان سنت مارک 200 متر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.9 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. منطقه کاستِلو انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به موزه ها، کشف شهر قدیمی و فرهنگ است.

  • آدرس: Riva degli Schiavoni 4187, Castello, 30122 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 51 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های ضد آلرژی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (اوکراینی، فیلیپینی، روسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل اسپلندید ونیز - استارهتلز کالِزیون (Splendid Venice - Starhotels Collezione)

هتل اسپلندید ونیز - استارهتلز کالِزیون هتلی زیبا و رویایی است؛ این هتل در فاصله 5 کیلومتری از میدان سنت مارک قرار گرفته است و طراحی داخلی آن لوکس و مجلل است. مهمانان با انتخاب این هتل اقامت رمانتیکی را خواهند داشت و سفری با خاطرات خوب را تجربه خواهند کرد. این هتل دارای یک اسکله خصوصی نیز هست.

تمامی اتاق ها با کاغذ دیواری های زیبا با طرح های مختلف پوشیده شده و بین آن ها و وسایلی که در دکوراسیون آن استفاده شده است، هماهنگی بسیاری وجود دارد. نورپردازی اتاق ها در کنار دکوراسیون کلاسیک، محیطی رویایی را برای مهمانان ایجاد نموده است. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل است. بسیاری از اتاق ها دارای تراسی رو به کانال ها آبی هستند و مهمانان هر موقع که تمایل داشته باشند، می توانند از نشستن در این فضا و خوردن قهوه خوش طعم خود لذت ببرند.

صبحانه قاره ای در رستوران پرزرق و برق Le Maschere برای مهمانان سرو می شود و در رستوران هتل مهمانان با غذاهای محلی ونیزی و غذاهای معروف دریایی آشنا می شوند. خوردن غذای ایتالیایی روی تراس هتل در شب و در کنار نور شمع ها و چراغ های کوچکی که در آن تعبیه شده، لذتی وصف نشدنی است.

فاصله هتل تا میدان سَنت مارک و نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس آبی به نام ریالتو 5 دقیقه پیاده، پل ریالتو 350 متر، ایستگاه سانتالوسیا ونیز 3 کیلومتر (قابل دسترس توسط خط 2 اتوبوس های آبی) و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.7 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. منطقه سَن مارکو انتخابی مناسب برای گردشگران علاقه مند به موزه ها، تاریخ و افسانه است.

  • آدرس: San Marco Mercerie 760, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 164 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های ضد آلرژی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل کارلتون آن دِ گرند کانال (Hotel Carlton On The Grand Canal)

یکی از هتل های زیبا در شهر ونیز هتل 4 ستاره و لوکس هتل کارلتون آن دِ گرند کانال است. هتل دارای چشم انداز زیبایی از شهر است و مهمانان در هر موقع که علاقه مند باشند، می توانند به تراس هتل مراجعه نموده و از خوردن نوشیدنی خود با منظره ای دیدنی لذت ببرند. این هتل دارای یک اسکله خصوصی است و رفت و آمد را برای مهمانان راحت نموده است.

اتاق های لوکس و مجلل هتل نشان از سلیقه عالی و دقت بالا در طراحی داخلی آن را نشان می دهد. اتاق ها با دکوراسیونی شیک و مجلل و با مبلمانی لوکس مبله شده است. توازن بسیاری بین رنگ بندی پرده ها و روکش تخت ها وجود دارد و مهمانان حس راحتی بسیاری در اتاق های خود دارند. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و مینی بار هستند.

مهمانان روز خود را با صبحانه ای بی نظیر و متنوع از نان ها و میوه جات در کنار نوشیدنی های گرم و سرد آغاز می نمایند؛ رستوران La Cupola با غذاهای لذیذ ایتالیایی و غذاهای مختص شهر ونیز از مهمانان خود میزبانی می نماید. بار هتل از بخش های مورد توجه مهمانان است که با نوشیدنی های جدید و مهیج از مراجعه نمایندگان پذیرایی می نماید.

فاصله هتل تا پارکینگ پیازاله روما و ایستگاه قطار سانتالوسیا 5 دقیقه پیاده، میدان سَن مارکو 25 دقیقه پیاده (همچنین از طریق اتوبوس آبی نیز قابل دسترس است) و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.3 کیلومتر است. منطقه سانتاکروس انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به اتمسفر، گشت و گذار و عکاسی است.

  • آدرس: Santa Croce 578, Santa Croce, 30135 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 150 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/ فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکانات وی آی پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، اتاق های ضد آلرژی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل رِسیدِنزا داِپُکا سَن کاسیانو (Residenza dEpoca San Cassiano)

هتل رِسیدِنزا داِپُکا سَن کاسیانو یکی از هتل های زیبای شهر ونیز است که با ورود به این هتل و دیدن طراحی داخل آن، فرهنگ غنی این سرزمین در آن نمایان می شود. این هتل به مانند یک عتیقه فروشی است و ساختمان آن به قرن 14 ام باز می شود. هر بخش از این هتل و وسایل آن مسافران را مجذوب خود می نماید و مهمانان اقامت خاص و باورنکردنی را در این هتل تجربه خواهند کرد.

اتاق های هتل با دکوری سلطنتی و تخت های باشکوه فضایی متفاوت را ایجاد نموده و رنگ طلایی و زرشکی، عنصر اصلی در رنگ بندی دکوراسیون اتاق ها است. بسیاری از اتاق ها دارای تراسی به سمت کانال های شهری دارند. همه اتاق ها تمامی امکانات رفاهی را همچون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، میز کار، مینی بار و حمامی زیبا را شامل می شود.

صبحانه ای که در یک منظره زیبا و به سمت کانالی با قایق های در رفت و آمد سرو شود، بی شک صبحانه ای بیادماندنی خواهد بود. هر روز، صبحانه در این هتل با این منظره و با تنوع بسیاری برای مهمانان سرو می شود. سالن غذاخوری Piano Nobile نیز با غذاهای لذیذ و نوشیدنی های محلی در محیطی زیبا برای مهمانان سرو می شود.

از هتل از طریق اتوبوس های آبی می توان به میدان سَنت مارک و ایستگاه راه آهن سانتالوسیا رسید. فاصله هتل تا پل ریالتو 5 دقیقه پیاده و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.2 کیلومتر است. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می نماید مناسب است. منطقه سانتاکروس انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به اتمسفر، گشت و گذار و عکاسی است.

  • آدرس: Hotel San Cassiano - Residenza dEpoca Ca Favaretto / Santa Croce 2232, Santa Croce, 30135 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 35 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی)

هتل کلمبینا (Hotel Colombina)

هتل کلمبینا هتلی لوکس و رویایی در شهر ونیز است که مهمانان با انتخاب این هتل اقامتی رویایی را تجربه خواهند کرد. اتاق های مجلل و زیبای این هتل قدیمی، بسیار پر زرق و برق هستند و مهمانان عاشق این همه دقت و ظرافت بالای دقیق این چیدمان می شوند. تمامی اتاق ها دارای حمامی مرمرین و زیبا، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و تلویزیون است.

رستوران هتل با دکوری با رنگ روشن، فضای شاد و مهیجی را ایجاد نموده است و مهمانان از خوردن غذای خود در این رستوران و چشیدن طعم اصیل غذاهای ایتالیایی لذت خواهند برد. صبحانه نیز هر روزه در اتاق صبحانه برای مهمانان سرو می شود. بار آمریکایی La Bauta نیز با نوشیدنی های فوق العاده اش از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

فاصله هتل تا میدان سَنت مارک 100 متر، ایستگاه اتوبوس آبی سَن زکریا 300 متر و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.7 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می نماید مناسب است. منطقه کاستِلو انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به موزه ها، کشف شهر قدیمی و فرهنگ است.

  • آدرس: Calle del Rimedio 4416, Castello, 30122 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 35 اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل تریتُن (Hotel Tritone)

هتل تریتُن هتلی 4 ستاره در شهر مِسترِ است که تنها با 10 دقیقه رانندگی می توان به ونیز دسترسی داشت. این هتل امکانات لوکس و با کیفیتی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های هتل با لوازم شیک مبله شده و همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، امکانات چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون و حمامی شیک هستند.

صبحانه قاره ای هر روزه برای مهمانان تهیه می شود و مهمانان روز خود را با انرژی بسیار و با خوردن کیک های خانگی، نوشیدنی های متنوع و مرباهای مختلف آغاز می نمایند.

هتل مقابل ایستگاه قطار وِنِزیا مِسترِ و جنب ایستگاه اتوبوسی که به ونیز متصل می شود، قرار گرفته است. فاصله هتل تا ونیز 10 دقیقه با اتوبوس و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 15 دقیقه با ماشین است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می نماید، مناسب است.

  • آدرس: Viale Stazione 16, 30171 Mestre, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 60 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، امکانات وی آی پی، اتاق های عایق صدا، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل بِست وِستِرن پلاس بُلُنا (Best Western Plus Hotel Bologna)

هتل بِست وِستِرن پلاس بُلُنا هتلی 4 ستاره در شهر مِسترِ است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن قرار گرفته است و می توان به راحتی به شهر ونیز دسترسی داشت. اتاق های بزرگ و دلباز با امکاناتی همچون اینترنت بی سیم و تهویه مطبوع در کنار حمامی مجلل برای مهمانان آماده می شود.

مهمانان روز خود را با صبحانه ای عالی با طیف وسیعی از محصولات غذایی آغاز می نمایند و غذاهای ایتالیایی در تراس زیبای هتل برای مهمانان سرو می شود. بار هتل با نوشیدنی های اصیل از مهمانان خود پذیرایی می نماید.

علاقه مندان به مطالعه نیز می توانند از کتاب های متنوعی که در کتابخانه هتل قرار گرفته است، استفاده نمایند و اوقات فراغت آرام و بی دغدغه ای را در این هتل سپری نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 8.5 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می نماید، مناسب است.

  • آدرس: Via Piave 214, 30171 Mestre, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 107 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، کتابخانه، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل دُنا پالاس (Hotel Donà Palace)

هتل دُنا پالاس هتلی 4 ستاره و لوکس در شهر ونیز است که در نزدیکی میدان سنت مارک قرار گرفته است و بسیاری از کانال های اصلی نیز در اطراف آن قرار گرفته است. این هتل یک گزینه عالی برای سلایق خاص است و در هر بخش آن با دکور بی نظیرش مهمانان خود را غافلگیر می نماید.

اتاق های لوکس و سلطنتی هتل با تخت ها و میزهای منبت کاری شده که اغلب به رنگ طلایی هستند، نشانی از مجلل بودن این هتل دارند و در همه اتاق ها امکانات به گونه ای فراهم شده است که مهمانان بیشترین حس راحتی را داشته باشند. در همه اتاق ها اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و مینی بار در کنار حمامی شیک قرار گرفته است.

صبحانه به سبک آمریکایی با فینگرفودهای خوش طعم و عالی همه روزه برای مهمانان تدارک دیده می شود و مهمانان می توانند از خوردن غذای خود در تراس هتل با منظره چشم گیری از شهر و کانال های آبی لذت ببرند. بار هتل نیز با فضای ساده و آرامش بخش با نوشیدنی های متنوع که مزه های خاصی دارند از مهمانان پذیرایی می نماید.

هتل تا میدان سَنت مارک در مرکز ونیز 2 دقیقه پیاده، پل سایز 5 دقیقه پیاده و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.7 کیلومتر است. این هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. منطقه سَن مارکو انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به موزه ها، تاریخ و افسانه است.

  • آدرس: San Marco 391, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 27 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل آنتونی (Antony Hotel)

هتل آنتونی هتلی 4 ستاره در شهر مستر است که در محوطه ای بزرگ و سبز قرار گرفته است و مهمانان با طی کردن مسیری 10 دقیقه ای می توانند به مرکز تاریخی شهر ونیز دسترسی داشته باشند.

اتاق های هتل دارای دکوری مدرن و ساده هستند و وسایلی که در دکوراسیون اتاق ها استفاده شده، با ظرافت خاصی چیده شده است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و امکاناتی برای تهیه چای و قهوه نیز در اتاق ها در نظر گرفته شده است.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 5 دقیقه با ماشین و مرکز تاریخی ونیز 10 دقیقه با ماشین است. سرویس شاتل اتوبوس نیز جهت استفاده مهمانان هتل فراهم است.

  • آدرس: Via Orlanda 182, 30173 Campalto, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 114 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، باغ، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی مجاز است، زمین بازی بچه ها، کرایه دوچرخه، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

هتل آلا کُمِدیا (Hotel A La Commedia)

هتل آلا کُمِدیا آخرین هتل در لیست بهترین هتل های 4 ستاره شهر ونیز در این مقاله است که در یک موقعیت عالی از شهر قرار گرفته است و بسیاری از رستوران ها و مراکز خرید از این هتل به راحتی قابل دسترسی هستند و می تواند یک آغاز عالی برای گشت وگذار شهری باشد.

اتاق های شیک هتل اغلب با رنگ های آبی الماسی و طلایی دکور شده اند و همین موضوع آرامش بیشتری را برای مهمانان به همراه دارد. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، میز کار و تلویزیون هستند. رستوران هتل با غذاهای لذیذ ایتالیایی از مهمانان خود پذیرایی می نماید و صبحانه بی نظیری در تنوع بسیار هر روزه برای مهمانان سرو می شود.

فاصله هتل تا پل ریالتو و ایستگاه اتوبوس آبی 200 متر، میدان سَنت مارک 10 دقیقه پیاده و فرودگاه بین المللی مارکوپولوی ونیز 7.6 کیلومتر است. هتل یکی از بهترین موقعیت ها را در این شهر دارد. قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می نماید، مناسب است. منطقه سَن مارکو انتخابی مناسب برای مسافران علاقه مند به موزه ها، افسانه و تاریخ است.

  • آدرس: San Marco 4596/A Corte Del Teatro Goldoni, San Marco, 30124 Venice, Italy
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 35 اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، تراس، صبحانه در اتاق، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، نگهداری چمدان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، زمین بازی بچه ها، کرایه دوچرخه، خدمات بلیط، میز تور، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، امکانات وی آی پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، اتاق های سیگار ممنوع، روزنامه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی)

آنچه گفته شد تعدادی از هتل های 4 ستاره شهر ونیز بود؛ بی شک تعداد این هتل ها بیشتر است اما کوشش شد هتل هایی معرفی شود که در نوع کیفیت خدمات و موقعیت بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربه اقامت در هتل های آن آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 521

به "بهترین هتل های 4 ستاره ونیز؛ شهر رویایی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره ونیز؛ شهر رویایی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید