ابتلای عجیب 18 کارآموز پزشکی به ویروس کرونا در ژاپن

به گزارش استدیو مرینا، 18 کارآموز پزشکی در توکیو باوجود هشدارها پس از شرکت در یک مهمانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

ابتلای عجیب 18 کارآموز پزشکی به ویروس کرونا در ژاپن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از تایمز ژاپن، 18 کارآموز پزشکی بیمارستانی در توکیو پس از عدم توجه به درخواستهای مکرر مقامات مبنی بر عدم شرکت در تجمعات عظیم و به دنبال حضور در یک مهمانی 40 نفره به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بیمارستان دانشگاه کیو خاطرنشان کرد که در تاریخ 31 مارس تست کرونای یک پزشک کارآموز مثبت اعلام شد و پس از انجام آزمایشهای بعدی از 99 کارآموز دیگری که احتمال تماس این فرد با آنها وجود داشت تعیین شد که 17 کارآموز دیگربه ویروس کرونا مبتلا شده اند.

یوکو کایتاگاوا، رئیس بیمارستان در بیانیه ای خاطرنشان کرد: این یک اقدام غیرقابل تحمل از سوی افرادی است که در امور مراقبتهای پزشکی حضور دارند و باید از بیماران مراقبت نمایند. من از این موضوع عمیقا عذرخواهی می کنم.

از 99 کارآموز حاضر در این مهمانی خواسته شده تا به مدت 14 روز در منزل بمانند.

خبر این شیوع درحالی منتشر شده که شهرهای توکیو، اوساکا و 5 منطقه دیگر قرار است از امروز شاهد شرایط اضطراری و محدودیت ترددها باشند.

استاندار توکیو، گفته است اینکه آیا ویروس کرونا مهار خواهد شد یا خیر بستگی به آن دارد که پس از اعلام شرایط اضطراری مردم چگونه رفتار نمایند و از شهروندان خواسته تا در خانه بمانند.

کوئیکه این اظهارات را عصر روز دوشنبه طی یک کنفرانس خبری ابراز کرد. او در این نشست از ساکنان توکیو درخواست کرد تا برای غلبه به این مسائل با یکدیگر متحد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 877

به "ابتلای عجیب 18 کارآموز پزشکی به ویروس کرونا در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای عجیب 18 کارآموز پزشکی به ویروس کرونا در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید