احمد علمشاهی مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد شد

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی احمد علمشاهی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور چاپ این وزارتخانه منصوب کرد.

احمد علمشاهی مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، یوسف افراش که اواخر آذرماه سال جاری به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد منصوب شده بود، با اعطای حکم وزیر ارشاد به فرد دیگری برای تصدی این سمت، از مسئولیت خود خلع شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی احمد علمشاهی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور چاپ این وزارتخانه منصوب کرد.

مدیرکل جدید دفتر امور چاپ با پیشنهاد علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و با حکم سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده است. نشر و گسترش فرهنگ و هنر با ظهور صنعت چاپ ابعاد گسترده تری به خود گرفت و به سطوح مختلف جامعه راه یافت. بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت امورفرهنگی و با توجه به شایستگی و سوابق فرهنگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر امورچاپ منصوب می شوید.

امید است به نگاه و اندیشه ثاقب و نافذ خود و نوآوری هایی که در جنابعالی شاهد هستیم، همگام با تحولاتی که در این صنعت در سطح جهانی در حال شکل گیری است، صنعت چاپ ایران را شتابی دیگر و حرکتی نو بخشید و به رونق این صنعت کمک رسانید.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 733

به "احمد علمشاهی مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد علمشاهی مدیر کل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید