افشای مشخصات گوشی اقتصادی اوپو Reno6 Z

به گزارش استدیو مرینا، در ماه آوریل گذشته بود که شرکت چینی اوپو OPPO از جدیدترین گوشی اقتصادی خود با نام OPPO Reno5 Z در کشور سنگاپور رونمایی کرد و از همان زمان بود که برآورد ها درباره جانشین بعدی این گوشی هم مطرح شد. هفته گذشته، Abhishek Yadav یکی از افشاکنندگان مطرح دنیای فناوری تأیید کرد که نام این جانشین OPPO Reno6 Z خواهد بود و اکنون هم همین افشاکننده مشخصات کاملی از این گوشی را افشا کرده است.

افشای مشخصات گوشی اقتصادی اوپو Reno6 Z

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، گوشی Oppo Reno5 Z که در تاریخ 4 آپریل 2021 معرفی گشت، از نمایشگر 6.43 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می برد. این گوشی همچنین مجهز به تراشه 7 نانومتری مدیاتک Dimensity 800U 5G و اندروید 11 است که با یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی که با شارژ سریع 30 واتی همراه است، تغذیه می شود. در قسمت پشتی، این گوشی به یک ماژول با دوربین های چهارگانه مجهز است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو هم این گوشی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی مجهز است.

به گزارش خبرنگاران، مشخصات گوشی OPPO Reno5 Z می تواند راهنمای مناسبی برای مقایسه مشخصات گوشی نو OPPO Reno6 Z باشد. در یک نگاه کلی، اگر ادعا های Abhishek Yadav در مورد گوشی نو درست باشد، می توان گفت که OPPO Reno6 Z در زمینه های مختلفی همانند عملکرد دوربین و حافظه داخلی، نسبت به نمونه قبلی خود شاهد ارتقا بوده است.

مشخصات گوشی OPPO Reno6 Z

براساس اطلاعات نو افشا شده از سوی Abhishek Yadav، گوشی نو OPPO Reno6 Z هم به یک نمایشگر 6.43 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس 1080 در 2400 پیکسل مجهز است که نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهد. این صفحه نمایش همچنین مجهز به یک لایه محافظ Gorilla Glass 5 خواهد بود. این گوشی همچنین به احتمال زیاد با همان تراشه مدیاتک Dimensity 800U 5G مجهز خواهد شد که ColorOS 11.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 را اجرا می کند. گفته می شود این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پیکربندی خواهد شد که از مدل قبلی با 128 گیگابایت حافظه داخلی، برتر است. باتری این گوشی هم همان باتری 4310 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، اما پشتیبانی از شارز سریع 33 وات را به همراه دارد.

در مورد دوربین های OPPO Reno6 Z ما شاهد تغییرات عمده ای هستیم؛ گفته می شود دوربین سلفی این گوشی یک لنز قدرتمند 32 مگاپیکسلی خواهد بود و ماژول دوربین های عقب آن هم با دوربن اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. با این حال دوربین های دیگر این گوشی هم همانند مدل قبلی خواهند بود. روی هم رفته، مدل نو در برخی ویژگی ها از جمله دوربین، میزان حافظه داخلی و البته پشتیبانی از شارژ سریع، شاهد ارتقا نسبت به مدل قبلی بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1668

به "افشای مشخصات گوشی اقتصادی اوپو Reno6 Z" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی اقتصادی اوپو Reno6 Z"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید