امکانات منطقه نمونه گردشگری ایوب در شان مسافران نیست

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره میراث فرهنگی بجنورد گفت: امکانات منطقه نمونه گردشگری ایوب در شان مسافران نیست.

امکانات منطقه نمونه گردشگری ایوب در شان مسافران نیست

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

محمدرضا قهرمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: هم اکنون در این منطقه 15 کانکس اقامتی و حدود سه خانه مسافر وجود دارد اما تعداد مسافران مراجعه نماینده به این منطقه بیش از این امکانات است.

وی با بیان اینکه منطقه نمونه گردشگری ایوب با مشکل مکان های اقامتی و با کمبود روبرو است، ادامه داد: تقاضای هایی برای ساخت خانه های بوم گردی از روستاهای اطراف داده شده است که اگر با ساخت آن ها موافقت و مجوزهای لازم ارائه گردد این مشکل تا حدودی برطرف می گردد.

قهرمانیان با اشاره به اینکه این منطقه طی شش ماه از مزیت مسافرپذیری بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: طبق آمار روزانه حدود 2000 نفر از بخش استخر این منطقه استفاده می نمایند و طی یک ماه حدود 50 هزار نفر به این منطقه سفر می نمایند.

منطقه نمونه گردشگری ایوب واقع در شهرستان بجنورد به لحاظ وجود استخر آب معدنی برای درمان بیماری های پوستی مناسب است و از سوی دیگر به لحاظ وجود بقعه ایوب(ع) سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 700

به "امکانات منطقه نمونه گردشگری ایوب در شان مسافران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات منطقه نمونه گردشگری ایوب در شان مسافران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید