اینستاگرام: دیزنی لند توکیو شادترین مکان جهان است

به گزارش استدیو مرینا، اگر از دست روزهای سرد و بی روح زمستان به ستوه آمده اید، احتمالا برنامه ریزی برای سفر به شادترین مکان جهان در زمستان 2019 حالتان را بهتر می نماید. در هفته جاری اینستاگرام جادویی ترین مکان روی کره زمین را به عنوان شادترین مکان جهان معرفی کرد. اینستاگرام ادعا می نماید که در سال 2018 بیشترین شمار شکلک های خنده که در کپشن تصاویر اینستاگرامی استفاده شده اند، به تصاویر ثبت شده در دیزنی لند توکیو تعلق دارند.

اینستاگرام: دیزنی لند توکیو شادترین مکان جهان است

بی تردید تصاویری که از دیزنی لند توکیو در بستر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، به خوبی نشان ثابت می نمایند که خانواده های مختلف با هر سن و عقیده ای می توانند ساعات بسیار شادی در این پارک سپری نمایند. حتی بعضی از تصاویر ثابت می نمایند که دیزنی لند توکیو شاهد مراسم ازدواج چندین زوج بوده است.

در بخشی از اطلاعیه ای که اینستاگرام منتشر نموده است، خبر ساخت یک خط ترن نو با تم دیو و دلبر در پارک دیزنی لند توکیو آمده است. این خط نو در بهار سال 2020 آماده سوار کردن نخستین مسافران خود خواهد بود و تنها بخش کوچکی از یک پروژه بزرگتر با 526 میلیون یورو سرمایه گذاری است.

پیش از این چندین خط ترن با تم های مختلف در این پارک فعالیت داشته اند. دزدان دریایی کارائیب (صحنه های آن مانند یک نمونه کپی از نسخه اصلی فیلمی با همین نام هستند. حتی کاپیتان جک اسپارو را در حین سواری خواهید دید)، خرس پو در پی شکار عسل و یک سواری کلاسیک با نام کوه بزرگ تندر ازجمله آنها هستند. علاوه بر اینها، یک ترن هوایی شبیه به یک معدن ذغال سنگ واقعی در داخل پارک طراحی شده است که مسافران را با سرعتی وحشتناک در میان کوه های سنگی به این طرف و آن طرف می برد.

با نگاهی به بخش های دیگر گزارش اینستاگرام می توان فهمید که شکلک قلب ساده قرمز با 14 میلیارد مرتبه استفاده در پست های اشتراکی کاربران اینستاگرام، بیشترین شکلک استفاده شده در این شبکه اجتماعی در سال 2018 بوده است. این در حالی است که فیلتر صورتک با چشم های قلبی شکل پرتکرارترین فیلتر بکاررفته در اپلیکیشن اینستاگرام بوده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2147

به "اینستاگرام: دیزنی لند توکیو شادترین مکان جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام: دیزنی لند توکیو شادترین مکان جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید