این خانه کوچک در تورنتو 800 هزار دلار بالاتر از قیمت به فروش رسید

به گزارش استدیو مرینا، یک خانه کوچک در تورنتو که با قیمت یک میلیون دلار وارد بازار شده بود 800 هزار دلار بالاتر از قیمت درخواستی به فروش رفت.

این خانه کوچک در تورنتو 800 هزار دلار بالاتر از قیمت به فروش رسید

بهترین تجربه سفر را به مجری مستقیم کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

این خانه دوخوابه با یک دستشویی، در خیابان یوکلید در لیتل ایتالی واقع شده و در جولای برای فروش ارایه شد. این ملک به خاطر قیمت فروش بالای خود توجه زیادی جلب کرد در حالیکه ابعاد منزل 20 در 129 فوت بود.

این خانه که یک گاراژ جداگانه دارد، فقط چند قدم با مغازه ها، رستوران ها، بارها، پارک ها، مدارس و حمل و نقل عمومی فاصله دارد اما به طور قابل توجهی کوچک است.

نورر یرستیان رییس کارگزاری املاک انووی کپیتال گفت 14 پیشنهاد برای خرید این خانه به ثبت رسید و خانه هفت روز پس از ورود به بازار به قیمت 1808000 دلار به فروش رسید. قیمت اصلی آن 999999 دلار بود و تاریخ اتمام پیشنهاد بیست و ششم آگوست است.

قیمت این خانه در سه سال اخیر به شدت افزایش پیدا نموده و در ژانویه 2017 معادل 1.2 میلیون دلار بود.

دزموند براون مشاور املاک تورنتویی گفت تعجبی نمی کند که چرا قیمت خانه انقدر بالا رفته چون در یکی از بهترین موقعیت های شهر واقع شده است.

براون گفت: هنوز تقاضای زیادی برای دراختیار دریافت چنین موقعیت خوبی در شهر وجود دارد . بنابراین این حقیقت را نادیده بگیرید که یک کلبه در ملک واقع شده است و روی این تمرکز کنید که این ارزش کل زمین است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1142

به "این خانه کوچک در تورنتو 800 هزار دلار بالاتر از قیمت به فروش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خانه کوچک در تورنتو 800 هزار دلار بالاتر از قیمت به فروش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید