ای کاش لیگ برتر فوتبال تمام شود!

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان همچنان در حال درجا زدن است و نتایج این تیم آن قدر برای هوادارانش غیرقابل تامل شده که حالا آروز دارند که فصل بیستم هر چه سریع تر به خاتمه برسد.

ای کاش لیگ برتر فوتبال تمام شود!

تیم نفت برای مردم آبادان حکم هویت این شهر را دارد و در خانه و مغازه هر آبادانی که در امیری و احمدآباد و سایر محله های آبادان بروی، بعید است عکسی از تیم شان را در کنار تیم ملی برزیل یا پرچمی از آن نبینی؛ این آبادانی ها عِرق عجیبی به تیم شان دارند و اگر کرونا نبود، شور و حال خاصی را در ورزشگاه و فوتبال ایران ایجاد می کردند اما همین هوادار عاشق، هفتهها است که دیگر رغبتی به تماشای بازی های تیم محبوبش از تلویزیون ندارد.

به گزارش خبرنگاران، نفت که شرایط حضورش در لیگ بیستم به دلایلی از جمله تعلل در مشخص تکلیف چگونگی حضور تیم در لیگ برتر، دیر بسته شدن تیم، نبود پول و ...، در هاله ای از ابهام بود و شرایطش چند روز مانده به شروع لیگ برتر معین شد و حتی نتوانست یک اردوی پیش فصل درست و حسابی داشته باشد، اما شروع لیگ برایش رویایی بود و حتی توانست برای چند هفته در صدر جدول باشد اما رفته رفته و با شروع نیم فصل دوم، آبادانی ها کم فروغ شدند تا جایی که اکنون 10 هفته بدون برد را پشت سر گذاشته اند.

اگرچه ناکامی نفتی ها دلایل مختلفی دارد اما مدت ها است که دیگر هیچ توجیهی برای هوادارانش قابل هضم و تحمل نیست و حتی طی روزهای گذشته خواهان تغییر در کادرفنی و مدیریت باشگاه بوده اند. هواداران نفت که این روزها به دلیل نوع بازی و شکست های بی سابقه تیم شان، حتی دیگر میل و رغبتی به تماشای بازی های صنعت نفت ندارند، تنها منتظر هستند که لیگ به سرانجام برسد.

به نظر می رسد مسائل تیم و عدم نتیجه گیری آن نیاز به بررسی از سوی کمیته فنی باشگاه و مشورت و همفکری با پیشکسوتان فوتبال آبادان و استان را دارد تا نفت پیش از این که بیشتر از این به قعر جدول نزدیک نشده، بتواند خود را بازیابی کرده و با تغییر در فرایند حرکتی و حداقل با رسیدن به میانه های جدول، در اندیشه ساختن تیمی جدید و باکیفیت برای فصل بعدی باشد.

این گونه که به نظر می رسد، نفت روحیه، خودباوری و اعتماد به نفس اش را از دست داده و چنان در حال عقب گرد است که دیگر نمی تواند برای هیچ حریفی حتی در آبادان، ترسناک باشد و حالا حتی رقبا با این نگاه که بتوانند از صنعت نفت امتیاز بگیرند، مقابل این تیم حاضر می شوند. دلایل عدم نتیجه گیری تیم صنعت نفت آبادان که پیروزیت آن، تنها آروزی مردم این شهر محروم است، نیازمند کارشناسی دقیق و واکاوی از سوی مسئولان این شهر و باشگاه است. موضوعی که مطالبه به حق هوادارانش بوده و به دنبال چرایی رقم خوردن چنین شرایط اسفناکی بعد از آن دوره پیروز در ابتدای فصل هستند.

شاید شفاف سازی از سوی مسئولان درباره علت شرایط نامناسب این تیم، مرهمی بر درد هواداران عاشق صنعت نفت باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1596

به "ای کاش لیگ برتر فوتبال تمام شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ای کاش لیگ برتر فوتبال تمام شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید