بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ضیافت شام با عزیزی خادم چه گفتند؟

به گزارش استدیو مرینا، ضیافت شامی با حضور بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار گردید که چند نفر از بین بازیکنان و کادرفنی صحبت هایی انجام دادند.

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ضیافت شام با عزیزی خادم چه گفتند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال در ضیافت شام که با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار گردید، گفت: بدون شک حمایت های وزیر ورزش و جوانان از فوتبال و سایر رشته های دیگر وجود دارد. روز گذشته او تمرین تیم ملی را نظاره کرد و متاسفانه نشد که از نزدیک دیدار داشته باشیم و از حضورشان تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: از کوششی که آقای عزیزی خادم به اسم رئیس فدراسیون فوتبال برای حمایت از تیم ملی به کار گرفته قدردانی می کنم و این همت قابل تحسین است. با بازیکنان فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال زمانی که صحبت می کنم همگی شادمانند و از رئیس فدراسیون تشکر کردند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد: این که کوشش می گردد تا دغدغه های بیرون فوتبال را برطرف نموده و ما با تمرکز برای پیروزیت تیم ملی و کشورمان کوشش کنیم، جای تشکر دارد. امیدوارم با بردهایی که به دست می آوریم، پاسخ زحمات را بدهیم. به خاطر شرایط کنونی، پیروزی تیم ملی باعث می گردد، همه شاد شوند و با انرژی مثبتی که مردم عزیز ایران به ما می دهند، به امید خدا پیروز شویم و باعث شادمانی ایران عزیز باشیم.

طارمی بعلاوه گفت: درباره مصاحبه پیش از بازی نمی دانستم که این نشست خبری به صورت آنلاین برگزار می گردد و زمانی که متوجه شدم از رسانه ها عذرخواهی کردم. این را گفتم که زحمات و کوشش ها هدر نرود و انتظارمان این است که با انرژی مثبتی که به ما منتقل می گردد، پیروز باشیم.

بعلاوه علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ضمن تشکر از عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به او گفت: از زمانی که این سمت را گرفته اید، شرایطی را برای تیم ملی فراهم نموده اید که بسیار مطلوب بوده و حمایت شما برای بازیکنان قابل حس بود. اردوی کیش، اردوی بحرین و شرایطی که برای ما فراهم شد، در این سال ها واقعاً نبوده و بچه ها فقط به بازی و نتیجه گرفتن فکر نمایند. قطعاً این شرایط خوب باعث شد تا در دور مقدماتی بازیکنان با تمرکز و کوشش نتیجه بگیرند.

وی در ادامه اعلام کرد: فردا جهت اصلی ما آغاز می گردد. به شخصه فکر می کنم که وظیفه ما بود تا از دور مقدماتی صعود کنیم. وظیفه بزرگتری بر دوش ماست که با حمایت شما، همکاران در فدراسیون و کادر فنی و کوشش و همت بازیکنان جهت را رو به جلو پیش ببریم و در بازی های پیش رو پیروز باشیم. با بازیکنان که صحبت می کردم، همگی به این موضوع اعتقاد داریم که یکی از برترین نسل های فوتبال ایران، هم اکنون در کنار هم هستند. نسبت به سال هایی که گذشته، بازیکنان کارهای بزرگی انجام دادند.

جهانبخش ادامه داد: اصلی ترین کار صعود از دور اول بود که با نتیجه گرفتن در شرایط کرونا و شرایط مالی سخت، این رخ داد و دل مردم شاد شد. این نشان می دهد که فوتبال در زندگی مردم تاثیر گذار است و قطعاً به جام جهانی صعود کردن شرایط بهتری را فراهم خواهد نمود. از حمایت های شما تشکر می کنم و امیدوارم با شرایطی که فراهم می کنید دغدغه ای از اطراف زمین و بیرون از زمین فوتبال در فکر بازیکنان نباشد. قطعاً به اسم بازیکن تیم ملی تمام کوشش خود را برای برترین عملکرد به کار خواهیم گرفت.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: متاسفانه شرایطی پیش آمد که آقای سجادی، وزیر ورزش و جوانان در کنار تیم حضور نداشته باشند و ما از حمایت ها و صحبت های او نتوانیم استفاده کنیم. امیدورام بتوانیم در اردوهای پیش رو از حمایت ها و صحبت های ایشان استفاده کنیم.

جهانبخش در سرانجام صحبت هایش گفت: این فوتبال با همه چیز فرق می نماید و فرایند زندگی و شرایط مردم را تغییر بدهد. امیدوارم از این به بعد شرایط بهتر و بهتر گردد. از این نسل فوتبال حمایت گردد و 10 بازی پیش رو را سر بلند شویم و سال آینده همین جمع برای جام جهانی آماده باشیم.

کریم انصاری فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان هم در این ضیافت شام، گفت: بعد از صعود به این مرحله، وقت نشد تا از رئیس فدراسیون تشکر کنیم. او نه تنها در بازی های بحرین، بلکه همواره در کنار تیم ملی بوده است. با توجه به مشکلاتی که بوده و همچنان هست، سعی کردند برترین امکانات را برای تیم ملی فوتبال فراهم نمایند. از طرف خودم و دیگر بازیکنان از رئیس فدراسیون تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در جهت سختی قرار داریم و تازه اول راه هستیم. از فردا بازی ها آغاز می گردد و با دعای خیر مردم و توسل به خدا و زحمت های بازیکنان و کادر فنی، امیدوارم برترین عملکرد را در زمین داشته باشیم و به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان به جهت حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: دیروز آقای سجادی در ورزشگاه آزادی حضور داشت و تمرین تیم ملی را از نزدیک نظاره کردند. به علت رعایت پروتکل های بهداشتی، متاسفانه ایشان از نزدیک نتوانستند در کنار زمین حضور داشته باشند. آقای سجادی را شخصاً می شناسم و می دانم که تمام کوششش را برای حمایت از تیم ملی فوتبال خواهد نمود و در کنار تیم ملی و اهالی ورزش خواهد بود.

ماریو تات، مربی تیم ملی فوتبال هم در این ضیافت شام خطاب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به خاطر حضورتان بسیار شادمان هستم و شادمانیم در کلام نمی گنجد. از اینکه امکانات بسیار مناسبی برای ما فراهم نموده اید متشکرم و تشکر می کنم. به اسم نماینده ای از بین اعضای کادر فنی از شما تشکر می کنم که با راهنمایی شما و کسانی که در گود حضور داریم، حداکثر کوشش خود را خواهیم کرد تا از فردا شب مردم ایران را شادمان کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال ایران به اسم یکی از غول های فوتبال در آسیا لیاقت این را دارد که در جام جهانی حضور داشته باشد و من به نمایندگی از طرف بازیکنان می گویم که در آنجا حضور خواهیم داشت. این را چند باری در این چند روز به بازیکنان گفته ام که جام جهانی پیش رو به علت اینکه تنها جام جهانی است در پاییز برگزار می گردد، یک جام جهانی منحصر به فرد است و همه بازیکنان و کادر فنی دوست دارند در آن حضور داشته باشند و تجربه نمایند.

وی در سرانجام گفت: همینطور می خواهم از وزیر محترم ورزش و جوانان که روز گذشته به خاطر شرایط و پروتکل های بهداشتی نتوانستیم از نزدیک ایشان را دیدار کنیم، تشکر کنم و مطئنم حمایت شان از این تیم وجود دارد. امیدوارم از فردا شب همه ما شادمان باشیم و اسباب شادمانی همه مردم ایران را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1741

به "بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ضیافت شام با عزیزی خادم چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ضیافت شام با عزیزی خادم چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید