بازسازی فاینال فانتزی 7 در سه روز 3.5 میلیون نسخه فروخت

به گزارش استدیو مرینا، ده روزی است که از عرضه رسمی بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) می گذرد و طبق گفته اسکوئر انیکس، این بازی فروشی شگفت انگیز را در چند روز نخست عرضه تجربه نموده است. طبق خبری که شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس منتشر نموده، فروش بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) توانسته است در سه روز ابتدایی به بیش از 3.5 میلیون نسخه برسد.

بازسازی فاینال فانتزی 7 در سه روز 3.5 میلیون نسخه فروخت

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبر فروش شگفت انگیز این بازی در حالی اعلام می گردد که نسخه های دیسکی این بازی، و دیگر بازی های عرضه شده اخیر، به خاطر بحران جهانی فعلی به ندرت در فروشگاه ها پیدا می شوند. بخش بزرگی از فروش بازسازی فاینال فانتزی 7 هم مربوط به نسخه دیجیتال بازی بوده است.

اسکوئر انیکس در همین خبر اضافه نموده است که فروش نسخه دیجیتال بازی به شکل شگفت انگیزی ادامه دارد و حتی در حال رشد است.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی نشریه فامیتسو، بازسازی فاینال فانتزی 7 در چند روز نخست عرضه خود توانسته است در ژاپن 702 هزار نسخه فروش داشته باشد. این رقم مربوط به نسخه های دیسکی است و طبق گفته فامیتسو، با در نظر دریافت فروش دیجیتال بازی، در واقع بیش یک میلیون نسخه از Final Fantasy VII Remake در ژاپن به فروخته شده است. نشریه فامیتسو در آمار خود گفته است که فروش دیجیتال بازی در ژاپن حدود 297 هزار نسخه بوده است.

بازخوردها نسبت به بازسازی فاینال فانتزی 7 بسیار خوب بوده اند و چه منتقدان و چه بازی کننده ها آن را بازنگری شگفت انگیزی بر قصه و دنیای این بازی خوانده اند که فرایند بازی بسیار سرگرم کننده ای دارد. به همین دلیل هم انتظار داریم تا فروش بازی با قدرت ادامه داشته باشد و در هفته ها و حتی چند ماه آینده، با آمار و ارقام فروش بسیار بالای آن روبرو شویم.

بازسازی فاینال فانتزی 7 به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه شده و همین حالا قابل تهیه است.

منبع: Gematsu

بخوانید:

ببینید:

تریلرهای قبلی بازی:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 826

به "بازسازی فاینال فانتزی 7 در سه روز 3.5 میلیون نسخه فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی فاینال فانتزی 7 در سه روز 3.5 میلیون نسخه فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید