بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی از آبان ماه

به گزارش استدیو مرینا، آقازاده گفت: بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی در بعضی مقاطع تحصیلی از آبان ماه امکان پذیر است.

بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی از آبان ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: بازگشایی مدارس استان مرکزی در بعضی مقاطع تحصیلی از آبان ماه مشروط بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است.

آقازاده اضافه نمود: طرح سواد حرکتی با تعامل و همکاری شهرداری و بعلاوه ارگان های ذیربط می تواند عملیاتی گردد.

او افزود: طرح سواد حرکتی برای آمادگی ورزش قهرمانی و حرفه ای در سال های آینده، ایده مناسبی در راستای آموزش مهارت های بنیادین جسمانی و حرکتی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه صدور مجوز و بعلاوه نحوه فعالیت مهد های کودک از بهزیستی به آموزش و پرورش واگذار شده بیان نمود: باید مهد های کودک بخش خصوصی و زیر مجموعه ارگان ها با نظارت دقیق و اهداف معین دنبال گردد.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: واکسیناسیون دانش آموزان جامعه هدف استان در 6 پایگاه تجمیعی اراک و پایگاه های سلامت شهرستان ها تداوم دارد.

حسین آبادی اضافه نمود: میانگین واکسیناسیون جامعه هدف در شهرستن خنداب با بالاترین مقدار تزریق 70 درصد و در شهر اراک 50 درصد است که امید می رود تا انتها مهر ماه به بیش از 85درصد برسد.

او افزود: تمامی مدارس روستایی استان مرکزی و بعلاوه کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در قالب کلاس های 15 نفره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازگشایی شد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1804

به "بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی از آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مشروط مدارس استان مرکزی از آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید