بازگشت خاندان تارگرین با یک سریال جدید

به گزارش استدیو مرینا، آی سینما: شبکه اچ بی او در آستانه عقد قراردادی برای ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس کتاب آتش و خون نوشته جرج آر. آر. مارتین است که داستان پادشاهان سلسله تارگرین را سیصد سال پیش از ماجراهای سریال بازی تاج و تخت روایت می نماید.

بازگشت خاندان تارگرین با یک سریال جدید

ورایتی گزارش داده که این توافق به زودی به مرحله نهایی می رسد. کتاب جدید مارتین که سال گذشته منتشر شد، روایتی از پادشاهان تارگرین از جمله ایگان فاتح اولین پادشاه وستروس و ایگان قاتل اژدها است که همگی آنها اجداد دنریس تارگرین و جان اسنو بودند.

پایلوت این سریال را مارتین و رایان کاندال خالق سریال کلونی می سازند و اگر به فراوری نهایی برسد، از ظهور تا سقوط پادشاهان تارگرین را روایت خواهد نمود.

اچ بی او هنوز حاضر به شرح درباره این سریال نشده اما مارتین قبلا در وبلاگ خود به احتمال ساخت سریال بر اساس کتاب آتش و خون اشاره نموده بود.

این در حالی ست که شبکه اچ بی او قبلا اعلام نموده بود پنج اسپین آف (محصول مشتق شده) از سریال بازی تاج و تخت فراوری خواهد نمود و تا به حال فقط یکی از آنها وارد مرحله فراوری شد. داستان اولین اسپین آف هزاران سال قبل از وقایع سریال اصلی و در خاتمه عصر قهرمانان می گذرد و اکنون در مرحله فنی پس از فیلمبرداری است.

هنوز نام این سریال فراوری شده اعلام نشده اما مارتین به شکل غیررسمی با عنوان شب طولانی از آن یاد نموده است. نائومی واتس، جاش وایت هاوس و میراندا ریچاردسون از بازیگران این سریال هستند.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 366

به "بازگشت خاندان تارگرین با یک سریال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت خاندان تارگرین با یک سریال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید