بازی چندنفره Harry Potter: Quidditch Champions معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش استدیو مرینا، کمپانی برادران وارنر و استودیوی Unbroken به تازگی از بازی هری پاتر: قهرمانان کوییدیچ (Harry Potter: Quidditch Champions) برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی چندنفره Harry Potter: Quidditch Champions معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کوییدیچ یک ورزش دنیای جادوگری هری پاتر است که در آن شرکت نمایندگان روی جاروهای خود پرواز نموده و کوشش می نمایند تا توپ اسنیچ طلایی (Golden Snitch) گریزان را بگیرند. این ورزش به طور برجسته در کتاب ها و فیلم های هری پاتر دیده می گردد، اما متاسفانه در بازی نقش آفرینی و دنیا باز میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) که اخیرا منتشر شده، وجود نداشت. بازی میراث هاگوارتز یک علت داستانی برای غیبت ورزش کوییدیچ ارائه کرد، اما این موضوع مانع از آن نشد که هواداران آرزوی آن را در سر نپرورانند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کوئیدیچ در مرحله ای در طول توسعه میراث هاگوارتز وجود داشته اما در نهایت کنار گذاشته شده است. بنابراین بعضی از هواداران امیدوارند که به این ورزش به عنوان بسته الحاقی به بازی اضافه گردد یا در یک دنباله به نمایش گذاشته گردد. در هر صورت فارغ از اینکه میراث هاگوارتز از ورزش کوییدیچ رونمایی می نماید یا خیر، بازی Quidditch Champions ظاهرا قرار است که هواداران را راضی کند.

هری پاتر: قهرمانان کوییدیچ به عنوان یک بازی چندنفره آنلاین با گیم پلی سریع توصیف شده که ظاهرا توسعه آن از چندین سال پیش شروع شده است. شرکت سازنده این پروژه Unbroken Studios است که به خاطر یاری به راک استدی (Rocksteady) در ساخت بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز شناخته شده است. مانند دیگر بازی های ویدیویی هری پاتر، این اثر نیز تحت لیبل Portkey Games منتشر می گردد. قعلا تنها یک تریلر از بازی منتشر شده که صرفا به سبک هنری کارتونی بازی اشاره دارد.

علاوه بر این واقعیت که بازی یک اثر چندنفره آنلاین با موضوع کوییدیچ است، تنها جزئیات دیگر منتشر شده از گیم پلی این است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را بسازند و به طور کامل شخصی سازی نمایند. اندازه شخصی سازی فعلا تعیین نیست اما سیستم خلق شخصیت میراث هاگوارتز بسیار عمیق بود، بنابراین این انتظار می رود که هری پاتر: قهرمانان کوییدیچ نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Harry Potter: Quidditch Champions تعیین نیست و پلتفرم های مقصد آن نیز بدون هیچ شرح اضافی کنسول ها و کامپیوتر معرفی شده است. ثبت نام برای نسخه آزمایشی بازی از این نشانی در دسترس است و از تاریخ 21 آپریل (1 اردیبهشت) تا یک روز پس از آن قابل بازی خواهد بود.

لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام، کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو سوییچ ذکر می شوند، اما این بدان معنا نیست که بازی برای همه این پلتفرم ها عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2193

به "بازی چندنفره Harry Potter: Quidditch Champions معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی چندنفره Harry Potter: Quidditch Champions معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید