باز پس گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند

به گزارش استدیو مرینا، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: در ادامه اقدامات قانونی با هدف حفظ انفال و خارج کردن عرصه های ملی از دست متصرفان، 1653 مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاک خرمده این شهرستان بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

باز پس گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند

به گزارش خبرنگاران، جمشید جویباری ادامه داد: اراضی تصرف شده در اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و با همکاری نیروی انتظامی برطرف تصرف شده است.

به گفته وی همزمان با اجرای حکم قضایی و برطرف تصرف، تمامی دیوارکشی و فنس کشی ها و مستحدثات ایجاد شده روی این اراضی تخریب شد.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه های ملی و منابع طبیعی اولویت مهم و اساسی مجموعه منابع طبیعی هستند، توضیح داد: عرصه های منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل هاست. بر همین اساس حفاظت از این سرمایه های ملی وظیفه ای همگانی به شمار می رود.

بر اساس پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، جویباری از عموم مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخریب وتصرف عرصه های ملی مراتب را به سرعت به وسیله شماره تلفن 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 930

به "باز پس گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز پس گیری 1653 مترمربع از اراضی ملی دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید